Gå til innhold

Tekst i gifteringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noe annet enn det helt tradisjonelle gravert i gifteringen. Noen som har artige forslag å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forskjellig tekst i vår vi...

Han har

Oss to... Din xxx

og jeg har

For evig... Din xxx

Skrevet

Har også sett den om "Den som gir seg er en dritt", og hadde sansen for den, men den er litt lang?

Vi gifter oss på Dovrefjell og bruker selvfølgelig "TIL DOVRE FALLER" istedenfor Evig Din eller Alltid eller andre evighetsbilder.

Hadde vi ikke gjort det, hadde det nok blitt " I NØD OG LYST", det syns jeg er veldig flott, og med finere ord enn "i gode og onde dager", selv om det i bunn og grunn er det samme. og så liker jeg at lysten er med...;-)

Skrevet

Ja, den er litt lang. Vil jo gjerne ha med navnet også. Skal nok finne på noe. Det er god tid, enn så lenge..

Skrevet

Vi har "Din Kjæreste Tom" og datoen. Ingen som ser alikevel, men det var det enese vi kom på. Visste ikke det fantes nettsider m tips.

Er veldig fornøyde, da :)

Skrevet

Jeg liker ikke så godt "Din..." Jeg har tenkt å være min egen også etter bryllupet. Tror vi kommer til å ha navnene våre og datoen, altså "Per og Kari, 14.10.06" Ikke originalt, men det er ikke nødvendig for oss heller.

Skrevet

Vi har bare navn og dato.

Ola - Kari 1.1 2002 6.7

Motsatt navn i hans. Forlovelsesdato, årstall, bryllupsdato.

Enkelt og greit uten floskler....

Skrevet

Hos oss har min kjære bestemt gravering i ringene, han er stooor Liverpool-fan, så han ville ha:

You`ll never walk alone -NN di-/-NN din-

(Ble heldigvis ikke for langt med den skrift-typen vi valgte.)

Det heter sangen til Liverpool, og han har bestemt den ene av de to sangene under seremonien, som skal synges av en mann; og det er selvsagt denne sangen!

Haha...må neste le litt, artig at han er så engasjert, og at det betyr enormt mye for han. Og sangen er nydelig den! Han kommer sikkert til å grine en skvett..."Å få drømmedama til Liverpool-hymnen, det er fullkomment det", sier han...

Heheheh..

Skrevet

I vår står det "den som gir seg er en dritt" Ringen min er litt liten, men det ble akkurat plass :-)

Skrevet

Et godt tips uansett hva du velger er at flere gullsmedbutikker nå tilbyr gravering i deres egen håndskrift.

Det valgte vi og det føles kjempepersonlig. Som en privat hilsen fra min kjære inni ringen..

Skrevet

Hos os kommer det til å stå "Min elskede *navn*" og dato... Har ikke sett dem ennå, gleder meg... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...