Gå til innhold

Det er ikke bare gravide som har lyster....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som noen mener dette bare er for gravide, men vi som prøver å bli det da.... er det forbudt for oss å lese og bli kåte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er for gravide ja...synes det er for mange som skriver tull på disse sidene..kåte menn foreksempel...ekkelt..

Skrevet

Tror nok disse sidene er for alle som lurer på noe med sex i svangerskapet, både gravide og andre, men det er nok ikke ment for kåtinger. Det gjør meg alikevel ikke noe at det blir brukt litt sånn....

Synes nesten det er litt komisk å lese alt dette!

Skrevet

Vel, for min egen del kan jeg vel karakteriseres som en "kåting" for tiden, så ville jo vært trist om jeg ikke kunne bruke dette forumet :o

Så får jeg heller bare være en ekling! ;)

Forumet her er vel som de fleste andre forum her inne for de som er gravide eller forsøker bli -eneste jeg kan se et problem med er hvis det blir brukt som sjekkested for menn som tenner på gravide damer, men for all del -det er jo bare å ignorere sånne innlegg :)

Skrevet

Ai, jeg glemte å si -at jeg er IKKE mann! Så da er jeg kanskje ikke så ekkel likevel? :P

Skrevet

Åneida, du er så sexy atte

Men jeg er jo mann, betyr det at jeg er ekkel nå? ;)

Skrevet

Vims er snerten hun ;op

Og er no mange gravide, prøvende eller som har fått som har sine lyster og fantasier.. Er jo innimellom veeldig pirrende å sitte her å lese hva andre tenner på, gjør, osv..

Er jo greit å få svar på ting ang sex i sv.skapet også..

En må vel i bunn og grunn huske at de som er inne her er vanlige personer som har de samme lyster/fantasier som meg og deg, eller naboen ;op

Men, for all del, kom igjen damer, hehe..

M

Skrevet

Finnes ikke ekkel, bare spennende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...