fru tekopp Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Nå har vi vært i Paris og kommet hjem igjen. Flott tur og vi har virkelig kost oss hele tiden! Dro ned på torsdagen. Slappet av og spiste litt og la oss tidlig. Fredag giftet vi oss. Jeg satte opp håret, sminket meg og tok på kjolen. Gjett om jeg følte meg fin da jeg gikk fra hotellrommet til launchen! Med blomster og det hele! Mange som snudde seg og gratulerte. Så gikk turen til ambassaden, vi sa ja begge to. Deretter gikk vi til Champ de Elysees og spanderte på oss selv en flaske Dom Perignon (hvis det er sånn det skrives). Koste oss i sola. Dro tilbake til hotellet og skiftet og slappet av litt før vi tuslet litt rundt i byen. Så var det på med fin-stasen igjen og på Lido. Flott show! Anbefales!!! Lørdag tuslet vi litt rundt og var turister. Tok i grunn dagen som den kom. Søndag regnet det, men vi kom oss da opp i Eiffeltårnet! Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle tørre. Begge har høydeskrekk, men det gikk helt fint det også. I alt en utrolig helg, masse opplevelser, vi har fått hverandre og jeg er nå en meget lykkelig frue. Nå gleder jeg meg til å få igjen lille jenta mi som jeg ikke har sett siden torsdag morgen. Lykke til alle dere andre også! Håper virkelig dere får en like flott feiring!
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 GRATULERER! Så hyggelig å lese om en virkelig vellykket bryllupsfeiring - litt utenom det helt vanlige! Lille jenta di har sikkert hatt det helt fint - men du verden, som jeg skjønner at du gleder deg til å se henne igjen. Gratulerer med ny tittel, da fru tekopp!
Etaner Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Grattis!!.. med vel overtsått.. Og lykke til som kone (-:
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Ja, gratulerer masse med ny tittel!! Jeg merker egentlig at nerve begynner å komme hos meg nå, en etter en begynner å bli "ferdig" med sitt bryllup!! Uwæææææ!! Til lykke med fremtiden!!
fru tekopp Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2006 Takk for gratulasjoner! Godt å se jenta vår igjen. Hun kom løpende med en bukett roser og ropte "gatuleje me dage!" Og så sang hun bursdagssangen for oss. Forstod nok ikke helt greia... Og så kom resten av familien snikende og overrasket oss med selskap i hagen. Is og brus, Champagne, masse blomster, kake, fruktsalat og masse godt! Flott dag!
msas Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 GRATULERER!!! Kjenpearti og lese om hvordan det har gått med dere. Så koselig at hun kom og sang for dere... blir helt rørt jeg. Det er ikke enkelt for henne å forstå når alle sier grattis nei Virker som at dere har hatt det fint, arti med selskap sammen me familen da! Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå