krokofant666 Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Skal vi grille hvis været holder seg? Hva med en tur ned på vaulen for en liten grilltur, eller noe? er det noe interesse??
krokofant666 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2006 hehe. dette er i Rogaland. Glemte jo å få det med.
krokofant666 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2006 Nei, jeg kan i grunnen alle dager denne uken untatt på torsdag. Også kan jeg alle dager i neste uke. Tenkte i grunnen hvis det var sånn vært som det har vært i dag og rundt kl 1200. Hva sier dere, jenter? Jeg bare foreslår: onsdag 28.06 kl 1200 Fredag 30.06 kl 1200 jeg tar med 2 pk pølser+brød og et par en gangs griller.
NickNoLte Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 skal si du spiser mye pølse!!! :-D (vi kan jo ta med egen grillmat! men vi trenger ikke hver vår grill, men vi kan jo spleise!!) jeg kan ikke onsdag. men fredag skulle gå! ihvertfall hvis jeg har bilen, det har jeg sikkert! men hvis alle andre kan onsdag, så må dere jo bare gå onsdag! noen fler?
SurreGuri Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Jeg kan vel de fleste dager, så for meg er det det samme.
krokofant666 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2006 hehe. ja, her spises det pølse, ser du. Jeg tenkte vi kunne ta med litt hver. Noen tar med potetsalat, noen tar med engangsfat, bestikk og fat. Hvis vi heller vil ta med hver for oss så gjør vi self det,) Hva vil dere, jenter. Tar med litt hver til fellesen eller har med eget? Tar vi med litt hver lager vi bare en liste her som vi kopierer. 2 engangsgriller - ollebolle77 Pølser x antall pakker(spørs hvor mange vi blir) ollebolle77 Ketchup - ollebolle77
krokofant666 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2006 Foreløbig; fredag, jeg gjentar fredag kl 1200 på parkeringsplassen på vaulen. Kom kom
NickNoLte Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 hehe, det er helt greit det ja! -bare det ikke er du som kjøper alt da! Det er jo nesten ikke mer igjen å kjøpe lenger! skal vi ha annet enn pølsemat? Det passer best for meg med fredagen, ja.... Da kan jeg kjøpe 2 engangsgriller - ollebolle77 Pølser x antall pakker(spørs hvor mange vi blir) ollebolle77 Ketchup - ollebolle77 Potetsalat - nicknolte sennep? - nicknolte engangsfat - nicknolte
krokofant666 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2006 Ja, blir vi flere enn 2 stykker?? Kom kom jenter...og gutter hvis det er noen;)
SurreGuri Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Jojo, jeg satser på at jeg kan på fredag, så da er vi 3!!! johooo..=) ehh..Hva skal jeg ta med? Kotteletter? det er jo godt å gnage på og pappallerken og krus?
SurreGuri Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 eller tar vi bare med det vi ønsker og drikke selv? for om vi gjør det så tar jeg med koteletter,frukt,og så noe kjeks eller ett eller annet. Om ikke dere har noe forslag til hva jeg kan ta med =)
NickNoLte Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 hehe, jeg hadde skrevet engangsfat - med det mente jeg papptallerken!! men hvis du vil kan du få ta med det og! :-D Aaaaner ikke hva mer du skal ta med jeg! Det er vel ikke så stort koldtbord vi skal ha?? regner med vi skal ha middag når vi kommer hjem og :-) men hvis du tar med kottisser, så kan du kanskje ta med bestikk... Eller skal vi bare ta dem i hånda? men vi kan jo dele opp det jeg og ollebolle77 har skrevet opp også.. **lillegule** skrev også at hun ville være med, se annet innlegg.. Har forresten tenkt på - det er jo blitt naturist strand på vaulen.. Skal vi dit - streiker jeg :-D
SurreGuri Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 hæ? har det blitt nudiststrand nå? har ikke jeg fått med meg! neeeei da melder jeg meg ut! hehe...for om jeg går netto, flykter hele stranden! folk havner på krisesenter! Jeg ser hva jeg finner å ta med meg..
NickNoLte Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 ok jeg kan ro deg ned med at de bare har fått tildelt "litt" av Vaulen... Liker ikke det der, Vaulen er en av de beste og fineste badestedene i stavnanger! For meg kunne de heller fått hele Solastranden!
krokofant666 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #17 Skrevet 27. juni 2006 jammen jenter!! jeg som gledet meg til å komme kl 1145 for å kle av meg for så å ta i mot dere andre:) Kun iført en bæresele med ei naken tulle i. Her skal tradisjonene videreføres. Jeg ante ikke det var blitt nudiststrand der nede?? Oh lord. Jaja, de trenger vel en plass å være de og. Hvorfor ikke være naken på borestranden da, liksom?? Nei , hva er det vi mangler på matfronten da?? Litt salat, kanskje?En oppskåret loff? Drikke tar vi vel med selv? Til nå har vi koteletter, pølse, pølsebrød, ketchup, bestikk, tallerkener. Det er jo ikke treretters vi skal ha da, bare en liten matbit, tenkte jeg da.
SurreGuri Skrevet 27. juni 2006 #18 Skrevet 27. juni 2006 ånei dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG VIL HA 3 RETTERS ELLERS SÅ HYLER JEG!!!! hehe neida, ja det blir jo en matbit eller retter sagt litt fingermat. orker ikke å stresse så jeg tar med kotletter, litt kvess (ja det er jo fredag!) Papptallerken, bestikk og potetsalat...jepp jepp Og ollebolle77 tar i mot oss nakne på parkeringsplassen!! hihi For bare håpe at været blir surt, for da ønsker ikke jeg å sitte der med en sur unge..=D
NickNoLte Skrevet 27. juni 2006 #19 Skrevet 27. juni 2006 tradisjonene kan du videreføre på Borestranden! http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article297240.ece sikkert litt underholdning å lese alle kommentarene under!!! mens Jæren sier nei http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article302809.ece jøss så engasjert jeg skulle være ikveld da!
Dano Skrevet 27. juni 2006 #21 Skrevet 27. juni 2006 skal egentlig på barselgruppe, men er det knallvær så kan det hende jeg dukker opp hos dere istedet,, må se an litt.. var så koselig sist, jeg er pip pippen fra mosvannet hehe.. har byttet nick og vil ikke si hva det er direkte her inne av div grunner.... kanskje vi sees...?
NickNoLte Skrevet 27. juni 2006 #22 Skrevet 27. juni 2006 det må være noe annet . drikker ikke kaffi og du -jeg sa jo at jeg skulle ta med potitsalat... skal du og nå? jeg da? skal jeg? ja, det e tydelig det er tid for senga...
NickNoLte Skrevet 27. juni 2006 #23 Skrevet 27. juni 2006 det blir knallvær!!! det kan jo ikke bli annet, slik som vi har ordnet i stand med grilling og hele pakken... og ollebolle77 i sin drakt... eller uten sin drakt...
SurreGuri Skrevet 27. juni 2006 #24 Skrevet 27. juni 2006 jau jau..høres bra ut det! du vet hvor vi skal så bare se etter noen hvite forvirra kvinnfolk som tror de er på nudiststrand! haha..uff begynner å bli trett her. jeg har ikke truffet deg før, så det hadde vært kos det=)
SurreGuri Skrevet 27. juni 2006 #25 Skrevet 27. juni 2006 Ja ta med potetsalat du nicknolte, er helt lost her jeg, tror jeg må finne senga!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå