Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hei har en gutt på fire mnd som våkner mange ganger om natten. Første gang etter jeg har lagt ham i 20-tiden, kan han sove ca 3 timer..så blir det alt fra maks to timer og ned mot en time etter dette. Er sikkert oppe alt fra 5-8 ganger om natten. Har prøvd å gi han smukk. Han får forresten grøt til kvelds etter anbefaling fra HS. Han hadde behov for mere mat. Spiste også ofte på fagen i en periode.. Hva ville dere ha gjort..trenger tips for å snu på dette. Jeg begynner å bli ganske sliten nå..
Doja Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 ammer du? er han sulten hver gang han er våken? kan hende du bare må la han ligge å bælje litt.. han har nok vendt seg til at du kommer hver gang han våkner. sønnen min får mat 1 gang pr natt.. begynte med grøt om kvelden fordi han drakk for mye mme... han våkner enda tidligere nå når han får grøt.. rare greier det der
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Spiser han hver gang han våkner? Prøv med vann på flaske? Gi han kos og legg han igjen. Å spise 5-8 ganger synes jeg hørtes mye ut, og så utrolig slitsomt. Vet ikke hva du gjør, men hvis han bare våkner så vent til han skriker før du tar han opp. Kanskje du kan la han gråte i et par minutter også? Han har sikkert blitt vant med at du kommer så fort han gir fra seg lyd. Hør om pappa kan være med å hjelpe litt også, for av deg så er det spesielle lukter som kan gjøre han mer urolig hvis han ikke får pupp. Synes fint du kan trappe ned til 1-2 ganger pr natt i alle fall. Et annet alternativ er jo også å begynne å gi grøt på formiddagen, for å danne et bedre grunnlag til natten. Og se til at han får i seg melk/vann på dagtid, tilby gjerne puppen hver 3.time på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå