Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 fordi jeg ikke står opp med en gang el etter en liten stund når barnet har våknet?? Idag våknet gullet klokka sju,men vet at hun liker å ligge i 30-45 minutter før hun vil opp.. Jeg var våken før henne idag,men lå bare og dro meg i senga,og da ble jeg så trøtt og orket ikke å stå opp med en gang etter å ha duppa av.. Så gullet lå 1 time i senga før jeg tok henne opp,men hun ligger bare å skravler og roper på oppmerksomhet,når ingen svarer blir det stille ei stund igjen.. Når jeg tok henne opp så var hun blid som ei sol!!! MEn får litt dårlig samvittighet for at jeg lot henne ligge så lenge som 1 time!!! Er jeg en dårlig mor og veldig egoistisk da???? Hun gråter ikke altså!!! Hun er forresten litt over 10 måneder...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hvis hun bare ligger å skravler og ikke skriker så syns jeg ikke du er en dårlig mor nei.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Over hode ikke,så lenge hun koser seg og lager "kose" lyder er det vel ikke noe problem? Kanskje hun tar etter sin mor og synes det er deilig å ligge litt etter hun er våken? Du kan jo også ta henne i senga di,la hun få en leke sånn at hun ligger å plundre litt ved siden av deg:)
Mockanin Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Så lenge hun ikke gråter og sier i fra om at hun vil opp så gjør det ikke noe at hun ligger litt. Du er så absolutt ingen dårlig mor av den grunn. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Hun roper litt høyt innimellom,vet ikke om det er for at hun vil opp eller for å prøve å få oppmerksomhet,men når ingen svarer så skravler hun en liten stund igjen,før hun prøver på nytt... Pleier å ta henne i min seng,men åsså småduppa jeg litt innimellom så da kom jeg ikke så langt i dag =( Men hun var blid og fornøyd når jeg tok henne opp så... Men tenkte bare at det er fælt å la henne ligge 1 time ekstra når hun har sovet 12 timer i natt!!! HI
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 jeg gjør det samme hver dag og han er bare 5,5mnd. Har gjort det hele tiden egentlig:) Han har begynt å synge når han vil opp nå
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har også gjort sånn siden hun var ca 4 måneder gammel,for da hadde hun en periode der hun ville opp kl 5 om morgenen og det er for tidlig for meg!!! HAr hatt flere sånne perioder etter det og... Så hun har blitt "opplært" til å ligge i senga etter at hun har våkna..Kommer jeg for tidlig etter at hun har våkna så vil hun ikke være med opp for det har jeg prøvd... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå