Gå til innhold

Nattpupp - mamma ut på livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi får fortsatt pupp før hun legger seg, og en gang på natta. Puppen til mamma eller sangen til pappa er det eneste som roer henne. Er det flere som har det slik? Vi har lyst til å ta en fest i løpet av sommeren, men slik det er nå mener jeg at det er umulig. Det er mulig jeg kan dra en tur og la pappan være hjemme med henne, men vi har så lyst til å ha en utekveld sammen.

Hun tar ikke flaske, så det er ikke noe alternativ. Dessuten er det vel mest for kosen at puppen til mamma duger på natta.

Sikkert mange som mener at jeg må dra, og at hun ikke har vondt av at andre passer henne, men jeg unner ingen barnevakt å ha en skrikende unge hele natta, jenta får ikke sove, får ikke pupp... Alt dette fordi mamma og pappa skal ut. Jeg vil heller ikke kose meg hvis jeg vet det er sånn. Hvis jeg skal drikke alkohol kan jeg heller ikke komme hjem i nødstilfelle, det gjør bare vondt værre...

Noen som har det slik? Hva gjør dere hvis dere vil ut en tur???

Hun er ett år snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis hun ikke tar flaske, drikker hun fra kopp eller noe?så kan hun få det...

du kan jo ev prøve en gang da uten å drikke...så kan du se hvordan det går?du kan gå når hun har lagt seg?

skjønner deg kjempe godt altså,,,,,

Skrevet

Jeg hadde nok kuttet ut puppen for godt, hun er jo snart ett år. Vi gjorde det, og det gikk veldig greit for seg. Jeg la meg på ett annet rom og pappan tok seg av han i to netter. Han tok heller ikke flaske, men plutselig så gjorde han det den natta. Nå er vi ferdige, og han sover heeele natten :) kjempegodt. Det har gått mye enklere enn vi trodde. Så i sommer skal vi på festival! Barnevaken er ordnet! :)

Skrevet

Det er jo ikke sånn at hun trenger puppen heller for hun er jo stor nok til klare seg uten den. Hun liker nok mest kosen og det er bare en "uvane" at hun må ha den.

Nå hadde vi to tette, så derfor hadde jeg ikke tolmodigheten til det mer, men du må jo selvsagt gjøre det som er best for dere.

Skrevet

Jada, hun har drukket fra glass siden hun var 4 mnd., men vil ikke ha melk fra glass. Kan jo godt drikke vann, men det vil hun ikke ha. Det bekrefter jo bare at det er puppen hun vil ha, og ikke melka...

Har vært ute uten å drikke, men da har hun jo fått pupp når hun har våknet (i 5-tiden). Hadde også planer om å vente til hun hadde lagt seg, men det er når hun våkner i 1-2-tiden det blir problemer.

Skulle gjerne sett at hun ikke behøvde pupp på natta, men det er nå en gang sånn, og det plager meg ikke ellers, så har egentlig tenkt å fortsette med dette så lenge hun vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...