Gå til innhold

Igangsettelse ... muligens i morgen


Gjest

Anbefalte innlegg

I morgen er det siste samtale og jeg blir muligens mamma. De har lovet meg at denne uka skal det skje noe... og at før helga kommer hun:)

 

Sitter her med skrekkblandet fryd over at det plutselig ikke er sååå lenge igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj oj.. så rart det må føles å ha en slik tids.. nå glemte jeg ordet :).. men i hvert fall vite at det nå kommer til å skje innen en bestemt tid!!!

 

Skrekkblandet fryd, den følelsen kjenner jeg! Har 4 uker igjen og ser her at flere begynner prøve seg på igangsetting osv selv.. oj oj oj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det blir spennende. Jeg skal på sykehuset for igangsettelse i overimorgen, 28 juni. Blir satt i gang såfremt det ikke er fulle fødestuer eller akutt tilfeller som må gå foran. Spennende ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir satt i gang pga at baby ligger i klem noe i forb med nyrene/urinveiene på min høyre side, som igjen fører til ubeskrivelige, konstante smerter. Jo større barnet blir, jo vondere blir det til meg. Er visst en kombinasjon mellom hvordan jeg er laget og barnet ligger. De mener derfor det ikke er forsvarlig å la meg gå lenger enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...