Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 I går skulle 11 åringen min overnatte hos en kompis som er like gammel. Dem hadde vært ute og lekt hele kvelden, var også innom her tidligere. Kl. 22.30 fikk jeg sms fra min sønns far (bor i nærheten her) som hadde sett guttene ute på sykkel kl. 22.30. Han reagerte på at dem var ute så sent og uten hjelm. Jeg ringte sønnen min og ga beskjed om at nå hadde jeg fått flere sms (ville ikke røpe faren hans) om at han var sent ute og uten hjelm. Det viste seg at dem var ute og lette etter mobilen til kameraten hans. Ikke viste dem hvor og når han hadde mistet den heller, så dem måtte lete over alt hvor dem hadde vært den kvelden. Jeg kunne jo ikke si annet enn at dem fikk kjappe seg og GÅ. Skjønner jo at dem måtte lete etter mobilen til kompisen, MEN kl. var 22.30. Det er alt for sent for 11 åringer å ferdes ute i Oslo. Burde ikke en av foreldrene til kompisen vært med? Jeg hadde aldri i verden sendt 11 åringene ut så sent alene.
Rut Bram Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 jeg ville heller aldri latt en 11-åring være ute så sent!! Men jeg ville ikke forventet at guttene selv skulle skjønne det - jeg ville definitivt snakket med foreldrene til den gutten han var på besøk hos! Gi beskjed at dere ikke synes det er greit at de er ute så sent, det bør de respektere, ellers ville jeg ikke latt gutten min overnatte der...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Utenfor her jeg bor er det en TREÅRING som er ute 2230...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå