Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Er i et forhold med en mann som har et barn fra før på 6år. Selv har jeg en på 14mnd. Vi har vært kjærester i 6mnd nå å alt går veldig bra, med tanke på barna. Gutten på 6år har "godtatt" meg å vi begynner å få et veldig fint forhold. Å han er veldig glad i å leke med jenta mi å passer på henne som han skulle vært storebroren. Jeg er veldig glad i pappaen hans og i han også. Vi har snakket om å flytte sammen men skal vente litt sånn for gutten sin skyld. Er vi fortsatt sammen til høsten så skal vi se etter en leilighet sammen. Men det jeg lurer på er når blir man egenlig betraktet som stemor? Er det først når man flytter sammen? Eller når man har bodd sammen en viss stund. Helt ærlig så føler jeg ikke at samboeren til min eks er noe stemor for jenta mi. Hun er aldri til stede under samvær når pappaen har henne å hun lever livet sitt slik man ikke burde når det er barn i et hjem, så derfor har far samvær hjemme hos sine foreldre. Men selv føler jeg at jeg hvertfall er på vei til å bli stemor til gutten. Jeg behandler han hvertfall som min egen å gjør ikke noe forskjell på han og jenta mi. Som oftes får han mer siden han er større å skjønner litt mer. Hva mener dere?
ana baroma Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Det kjenner man vel kanskje best selv? Jeg er stemor, og det har jeg vært ganske lenge. Også FØR vi flyttet sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå