Gå til innhold

tante ongen min må være hyperaktiv..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 6år...skal begynne i 2klasse til høsten, skolen må ansette ekstra lærer til å passe på henne, hun klarer ikke å konentrere seg..blir ill sint om hun ikke får det som hun vil.

når vi er på besøk med besteforeldrene og vi voksene sitter å prater og hun vil leke og vi sier nei ikke nå, blir hun så sint at hun kaster alt hun har i hendene vegge mellom, fikk nesten en jojo i hode sist jeg var der...hun kaster seg på gulvet hyler og skriker, hører ikke på noen. Er helt overgitt jeg, aldri opplevd maken...

slik har hun vært så lenge jeg har kjent henne..i 4år...i fjor ville hun ha en bamse på leikebutikken, (hadde kommet hjem fra butikken for flere timer siden)hun begynte å slå å kaste ting å hyle og bælje ..tilslutt så kjørte moren til kjøpesenteret å kjøpte denne bamsen..

er vell ikke normalt at en unge på 7år skal være slik at de kaster ting, hiver seg i bakken på matbutikker,hjemme bare for at de ikke får vljen sin? jeg tror hun er hyperaktiv...

men mye av skylden er kanskje morens....hun gir etter for ALT...er umulig å være borte med besteforeldrene når hun er der...hun skremmer livet av lille babyen vår...

samboeren min tok onkelongen sin en gang vi var der...nok er nok sa han( det er jo ikke mulig for andre enn hun å prate)men da ble moren så sint ...når hun ikke klarer å hanskes sin egen unge, må hun tåle at andre i familien setter henne på plass....

tror dere hun kan ha ad/hd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist det er så at mora gir etter for alt så tror jeg kansje at det er der problemet ligger. hun har lært at det er sånn hun får gjennom viljen sin..

Skrevet

Kan like godt være et klassisk eksempel på en bortskjemt drittunge, det der da..........

Hadde ALDRI gått og kjøpt den bamsen etter noe sånt!

Hvis ungen er bortskjemt og alltid får det som hun vil hvis hun står på lenge nok med oppførselen sin, så hjelper det jo ikke ungen i det lange løp...

Høres ut som om den mora ikke innser problemet, på måten du beskriver det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...