Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Hvordan går det med dere? Hadde vært koselig og truffet dere igjen en dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, går veldig bra med oss:) med dere da? ja vi må snart treffes igjen... jeg kan stort sett alle dager:) bare og skrike ut om når dere kan..

klem

Skrevet

JEG SKRIKER UT NÅ!!!

hehehe

Men når emma begynner på ferien sin kan jeg iallefall alle dager, for da trenger jeg ikke passe klokka:P hehehe

Skrevet

Når begynner hun ferien sin da?

Skrevet

siste dag i bhg på fredag..=)

mamma og pappa vil ha oss med på ferie da, men vi få se.. skjedd så mye i det siste at jeg ike vet om jeg orker..

Skrevet

Hmmmmmmmmmm..... Jeg drar på ferie på mandag og blir borte to uker. Noe spesiellt som har skjedd eller? vi må få til og treffes når jeg kommer hjem hvertfall da:) hadde vært kjempe koselig:)

Skrevet

Bare det "vanlige"..meg og jan..(ikke mer meg og jan gitt...)

Lurte på å ta et nytt treff neste uke, men da får ikke du kommet da:( men kan jo ta et til :D

vurdere å bli med mamma og de likevel..hadde kanskje vært greit å kommet seg litt bort..men vi får se,

Du får ha en flott ferie iallefall:)

Og har du msn kan du jo legge meg til [email protected]

Nr mitt har du jo;)

Skrevet

Det var jo trist:( jeg vil og på treff, men man kan jo møtes utenom treffene også da:) Du har rett i at det blir deilig og komme seg litt bort, bare slappe av og ikke tenke så mye:) Jeg sender mld når jeg kommer hjem fra ferie jeg.... så får dere kose dere på treff, og du får ha det kjempe fint på ferie om du drar:) mange sommer klemmer fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...