Fruen i huset Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Har prøvd å lete litt etter oppskrift på fiskegrateng .. Noen som har en? En med makaroni + sprø kavring på toppen. Beste jeg vet ...
*Anna* Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg bruker å lage hvit saus, ha i 3 egg, kokt fiskefilet og makaroni. Putt i en smurt ildfast form, strøkavring på toppen, og stek i ca 40-50 minutter på 200 grader. Pass på å ha nok saus så den ikke blir for tørr!
lilletupp & spira Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Lager du hvitsausen fra bunnen av ?? Eller bruker du posesausen ?? Hva er oppskriften din på hvitsaus ??
lille mus meg Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Denne er som mors og er god: 4dl.fisk 2dl.makaroni hvit saus: 2ss. smør 3 ss. hv.mel 3 dl. melk 1 ts. salt 1 krm. pepper 1krm. muskat Kok fisken og makaroni, lag hvit saus, tilsett fisken og makaroni,tilsett 3 eggeplommer og pisk hviten stiv før du tilsetter den. Ha alt i en ildfast form og ta grillgjærmel på toppen. 200 g. i ca. 45-60. min.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 hmm... ingen andre som bruker grønnsaksblanding i fiskegratengen?? mmm... sunt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå