Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder egentlig fortsatt til på 1.tri, men kommer over hit på lørdag!:)

Er i uke 12 nå..11+2 på vei nermere bestemt..

Lurer på om mange av dere her inne har fått merkbar mage, og når dere begynte å få det?? (hvilken uke)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte ikke så syntes på meg sånn at andre så det før nærmere uke 20

Skrevet

Jeg er nå 16+0 og det vises ganske godt. Er slank ellers. Har vistes i et par uker men har vokst mye den siste uka.

Skrevet

Dette er ganske individuelt, og kan avhenge av bl.a. kroppsfasong, rygglengde, livmorens stilling og sikkert andre forhold.

Husker ikke når jeg fikk merkbar mage i første svangerskap, men mener jeg har vært 4-5 mnd på vei begge gangene. Er nå i uke 18 (17+6) med mitt 3. barn. Har ikke merkbar mage ennå, men den er nok noe større enn da jeg var på mitt tynneste for noen få uker siden. Har aldri hatt helt flat mage, men raser alltid ned i vekt de første 3 mnd, pga kvalme, så jeg har vært ganske så tynn og flat nå en periode, har faktisk måttet snøre igjen buksene med belte, for ikke å miste dem :o)

Som regel vises magen raskere hos flergangsfødende enn førstegangsfødende, men her finnes det også unntak.

Skrevet

venninna mi som er tynn og slank hadde nesten ikke mage i det hele tatt. Folk la ikke merke til hun var gravid før 1 uke før fødselen.

Jeg har begynt å få liiiitt gravid form og er 15+6...

Skrevet

Magen min kom ganske fort, men var nok mest oppblåst, den runde fine mangen kom vel rundt uke 17 minns jeg å huske:)

Skrevet

I første svangerskap ble jeg selv oppmerksom på magen rundt uke 14. Fra uke 15-16 var den synlig også for omverdenen. Vet det er veldig tidlig, men jordmor forklarte det med at jeg hadde framoverliggende livmor, svai rygg og mye fostervann.

Skrevet

Jeg hadde synlig mage fra uke 10. Men det er ikke normalt. Magen min vokste i superfart frem til omtrent nå (17+4) - nå er det kanskje noen som tar meg igjen:)

Skrevet

det kommer an på hvor oppblåst jeg er i magen, i uke 16 hadde jeg synbar kul på magen, det var stas, men uka etter forsvant store deler av den og jeg så bare litt blubbete ut, i morgen er jeg 18 uker og håper at magen skal sprette ut igjen, det går vel litt i rykk og napp tenker jeg.

Skrevet

I uke 8-9 var det flere som kom og spurte om jeg var gravid pga magen. De fleste trodde da jeg var 3-4 måneder på vei...

Skrevet

Sjekk med ka-ping, men jeg tror jeg hadde tydelig mage etter ca 12 uker, men da var det bare de som visste det som så det. Nå er jeg 16 uker og har fin gravid-mage:) Får kommentarer på hvor fin baby-mage jeg har fra folk som ikke vet jeg er gravid og nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...