Gå til innhold

Attpåklatten???? Hjemme eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvordan gikk det å reise? Greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei moffi:-)

Ja vi kom hjem på lørdag kveld og har hatt 2 fantastiske uker i Hellas!

Hannah har vært en drøm å reise med og er den nye prinsessen av Antiparos:-) Hun sov hele turen ned, unntatt når det var mattid (18 timer) og har vært et eneste stort smil hele tiden:-) Så jeg kan anbefale på det varmeste å reise med en liten baby! Hun har stort sett kun vært iført bleie og solhatt og sovet i timesvis både dag og natt. Sjø, vind og sol har en deilig virkning på oss alle. Jeg er brun og fin og har virkelig fått kost meg masse. Badet og solet og spist god mat. Litt vin har det blitt men vært veldig forsiktig siden jeg ammer. Men vi har vært på åpningsfest til en restaurant og vi har vært på 10-års bryllupsfest feiring og Hannah har vært med, sovende i vognen med et smil rundt munnen:-) og vi har kommet trillende hjem sent på natt! Det har vært en sann fryd denne turen og 13-åringene er forelsket i hver sin greske gud, he he, tror de turde å si hei et par ganger bare, veldig søtt og uskyldig da:-)

Nå sover prinsessen så søtt, siste natt i kurven, imorgen venter ny fin sprinkelseng og det blir jo spennende å se hvordan hun liker den!

Håper vi snart sees!

Nb: Har allerede nå lyst til å reise ned igjen jeg....;-) billige turer i september tror jeg....hm...

Skrevet

Velkommen "hjem" til disse sidene!

Den turen din hørtes veldig deilig ut!!! En bør jo egentlig benytte anledningen til å reise nå mens ungene er så små at de bare ammer. Veldig lettvint og godt å slippe å tenke på alt de putter i munnen etc ;-) Vi har tenkt å få reist litt i løpet av høsten/vinteren, men opplevde svært negative tilbakemeldinger fra helsestasjonen! Hørtes ut som om de mener at Norge er det eneste stedet en baby kan bo...

Skrevet

Åå, så deilig!!! Høres ut som en fantastisk tur! Vi har nettopp bestemt oss for Marbella, om en ti dagers tid. Fant tilfeldigvis en hyggelig leilighet, og lett å få billetter. Gleder meg masse!!! Tror vi må bli der nesten 3 uker, jeg... Er nok veldig varmt midt på dagen, men vi får holde gullguttene i skyggen. Skal bli artig å se et nytt sted. September er nok et helt ideelt tidspkt å reise på. Har også planer om flere turer - og føler nesten at jeg begynner å få dårlig tid før permisjonen min er slutt i november!

Skrevet

Takk for det!

Jeg opplevde det også negativt fra helsestasjonen sin side, barnelegen som er 2 år eldre enn meg og 3 barns far syntes det var "meget dristig" som han sa å reise med et så lite barn! Da spurte jeg hva som var dristig ved det og han ble svar skyldig. Jeg svarte at om det er så farlig så er det jo et under hver gang et barn overlever å bli født i Hellas.....Ikke noe å bry seg om nei!

Skrevet

Så herlig da! Kos dere riktig masse og sørg bare for nok væskeinntak og skygge til de små så går dette riktig så bra!

Vi lå i solen på tur vi, og så hadde vi så mange søte mennesker rundt oss som gjerne vugget vognen om frøkna trengte det:-)

God tur og ja, ta 3 uker!

Skrevet

Så deilig å høre at turen ble fin:):):)

Det hørtes jammen ut som om dere har kost dere alle mann! Tenk, nå får vi en uke med sydenværtendenser i gamle Norge også...gleder meg til litt strand og vann i morgen. Ha det godt så lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...