Gå til innhold

jippi! da er jeg blitt drukket ut;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble som jeg trodde! hadde en kanonartig dag!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell fortell!!! :)

Skrevet

to venninner kom å hentet meg akkurat da jeg og samboer og lillesøster her var på vei til hytta. jeg ble veldig overrasket for jeg trodde jo det ble i helgen, men så var det så mange inikasjoner på at det ikke ble alikevel;o)

fikk på meg ei t-skjorte hvor det sto: "sorry robbie...kjærligheten har seiret, det ble thomas!" he he he ja jeg er ihuga robbiefan og skal på konsert til helga;o)

så fikk jeg ei heklagardin i håret og så måtte jeg svare på en rebusoppgave, svaret var det jeg skulle gjøre. Jeg fikk ikke noe alkohol i begynnelsen så jeg ante at jeg skulle et eller annet der alkohol ikke er lov. Svaret var Go-Kart!!!! Kjempegøy:o) vi var 6 venninner som kjørte sammen.

Så kjørte vi videre til byen og der måtte jeg gå alene gjennom gatene i dette antrekket helt edru. Det var skikkelig ekkelt. Så fikk jeg nok en "oppgave" VANNSPORT! Jeg og forloveren min satt på en "flyer" bak en båt med 330 hestekrefter! Jadda! Prøvde Wakeboard også, men jeg greide ikke å komme opp. Forloveren min derimot var skikkelig flink og kom opp på 2 forsøket;o) Hadde det iallefall kjempegøy!

Så skulle vi spise og spiste Tapas en hel gjeng sammen;o) det var bare sååååååå koselig. Da var klokken 15 og jeg fikk mitt første vinglass;o)

Så neste post på programmet; Fotpleie......jeg hater tær også mine egne, jeg er killen og huff....det var noe jeg liksom ikke ble helt gira på, men det var godt og jeg ble mjuk og fin og klar for sandalsesongen;o)

neste post på programmet var at jeg skulle ta bilder med et polaroid kamera og selge dem til folk. Slik at jeg skulle ha nok drikke til utover kvelden;o) Det gikk kjempeflott bortsett fra at jeg ble "kuppet" av andre utdrikkningslagsbruder. he he he

Så dro vi "hjem" til hjemstedet mitt som ligger ca 30 min unna byen her. Der spilte vi bilijard på en lokal alkispub;o) ble påspandert drinker av både den ene og den andre alkisen...he he he

så var det vorspiel og jeg ble ordna på håret og sminka;o)hele dagen hadde jeg fått små gaver av venninnene, sminke,klær,¨øredobber osv. til og med løsvipper hadde jeg på;o)

så drakk vi og sang singstar. dro ut på byen i 23 tida og drakk mer. Hadde det kjempegøy og våkna hjemme hos mamma og pappa søndagsmorgen med en kropp som VERKET etter all kjøringen med flyer og wakeboard;o)

Skrevet

Så morsomt da!!! Det hørtes jo ut som at du fikk en knallbra dag da :)

Det er så artig å høre hva folk finner på i utdrikkingslag!!!

Enda lenge til jeg kan vente noe, skal ikke gifte meg før til neste sommer! Men det kommer vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...