Gå til innhold

Skral nattesøvn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med skral nattesøvn nåp å slutten? Jeg blir så frustrert av å ikke få sove en god natts søvn, og så blir jeg stresset og tenker: uff, tenk om fødselen starter i dag mens jeg er så på søvnunderskudd. Da har jeg ikke noe energilager til selve fødelen hvis den blir lang og kronglete ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp,samme her!! er umulig å sove natta gjenom.... går rundt å er grinete å trøtt heile dagen!!har heile 17dager igjen til termin... årrhh..for et slit....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det slik ganske lenge jeg, og idag er det 22 dager til termin... Men ser slik på det at det er kroppens måte å forberede seg på nattevåk på :o) Blir nok en goooood stund til vå får en hel natts søvn igjen, jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nattesøvn, hva er det? :o) (må nesten slå opp i ordboka .... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nattesøvn hva er det?? våkner enten av kynnere eller at jeg må tisse, står sikkert opp 5 ganger til natta... blir sikkert ikke så mye bedre når babyen kommer, men da slipper vi iallefall å ha den enorme magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten godt å høre at det er flere! Har 11 dager igjen til termin og er nå de siste dagene blitt helt utslitt av å sove så dårlig. Jeg er stuptrøtt, men sovner ikke pga urolig bein. Når jeg først sovner går det bare to, tre timer så våkner jeg å må tisse og da får jeg ikke sove igjen fordi jeg ligger vondt og får så vondt i ryggen. Mye klaging dette her, men er utrolig lei av å sove kun tre, fire timer hver natt. Sover litt på formiddagene, men der er så lett søvn med mye drømming. Tenker faktisk og nå at jeg er altfor sliten til en fødsel, men det går nok bra. Tror jeg vil sove bedre når babyen kommer, da kommer jeg nok til å sovne på flekken når som helst, selv om det blir mye forstyrrelser med amming (var ialle fall sånn sist).

vel vel måtte vi sove litt bedre alle mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp..hatt det slik en stund...så jeg står gjerne opp ni, legger meg elleve...står opp halvtimen senere, fungerer litt i løpet av dagen, sove igjen i femtiden...av og til sove i syv tiden....men ikke lange lurer, bare korte..!! ikke så gøy for 3 åringen, men pappa er en del hjemme nå, heldigvis ferietid!

ser frem til ungen kommer, for da sover jeg nok bedre om natta, da kommer jeg til sove som en stein når bebisen gjør det...og hoppe opp av køya så fort bebisen lager lyd...slik var det vertall sist!

 

mannen min mente jeg hørtes ut som en mann på over 300 kg når jeg snorket......men jeg sov virkelig når jeg først sovnet...kroppen sin måte å gjøre det på! hehe...vanligvis snorker jeg ikke, bare under graviditet og første spedbarnstiden...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp her også, har så vondt i ryggen om natta, men aldri om dagen. Må dessuten tisse 3 ganger hver natt!! For et slit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sovet en hel natt siden slutten av 2001. så jeg har veldig lite energi. sist fødsel (2004)var jeg så sliten at da pressriene begynte etter 1 time med rier så hadde jeg lyst å gi opp. glad pressriene varte bare 5 min.

denne gangen vet jeg ikke om jeg orker 1 rie.

hadde jeg vært typen så hadde jeg grenet meg til et keisersnitt forøyeblikket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn......høres ut som en uoppnåelig drøm.......hehehe

Magen er i veien slik at jeg får ikke pustet skikkelig......ribbeina verker pga press mot dem.......løper på do hele tida for å tisse.......bekkenløsninga tar snart livet av meg.........sukk.....+ at babyen våkner skikkelig til liv hver eneste natt i 2-tida og prøver å knuse alt jeg har av innmat og ribbein...det siste er egntlig litt koselig selv om det ikke alltid er så behagelig!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...