Gå til innhold

Hvem skal ha forsøk i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart ferie-tid (heldigvis!), fertilitetsklinikkene stenger og aktiviteten her inne kommer sikkert til å avta noe...

MEN: Hvem skal i gang med forsøk (innsetting) i august? Håper å få noen rugevenner her (hvis vi kommer så langt som til ruging, da) som jeg kan holde kontakt med over sommeren.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Eg skal igang igjen med fryseforsøk i august!

Rakk akkurat ikkje frys no før ferien... Marginane var ikkje på mi sida, 2 dagar fra å nå det............:(

Må si eg blei skuffa, er jo så lenge å venta i 2 mnd. nesten!

Men, vi skal gjøra det vi kan i sommar av egeninnsats, så får vi heller væra klar igjen i august om det skulle mot formodning ikkje lykkast ved hjelp av naturens gang (tviler vel litt på dette, etter 3 års prøving, men vi får prøva:))

Så eg vil gjerne væra din rugevenn, Snøfilla!

Klem fra

Skrevet

Jeg har planlagt frys til uke 34

Skrevet

Går alt etter planen så skal jeg ruge i august

Skrevet

Heisann!

Slenger meg på denne, skal ha 2 icsi iaugust, planlagt uke 34.Begynner med spray om 20 dager, skal bli godt å komme igang igjen......dagene går såååå seint:-)))

Skrevet

Heisann Snøfilla!

Går alt etter planen skal jeg ha nytt fryseforsøk i uke 33/34.

Vi har jo ruget samtidig før vi , så det blir koselig det!

Skrevet

Heisann,

Slenger meg på her jeg og. Holder syklusen seg som den skal blir jeg og med i augustklubben. Starter å spraye rundt den 25 juli, midt i ferien, og har planlagt uthenting i uke 35.

Klemmiss :-)

Skrevet

Mange kjente her inne ja c";)

Det blir 4. ICSI i uke 34 på oss!

Denne gangen SKAL jeg bli gravid, og så skal det VARE!!!!!

Har bestemt at vi skal få tvillinger, så her er det bare å ruge (he-he).

Er så optimist at jeg til og med har vært å kjøpt 2 babyhåndlær på KID.

De har sånne søte med gristhode på tilbud.

Har sett på de lenge, og nå har jeg endelig kjøpt dem...

Mange før-ruge-klemmer fra

Skrevet

Hyggelig å se at vi er mange som satser på mai-baby i 2007!

Klem

Skrevet

hei:)

vet ikke helt om vi får forsøk i august,men skal ringe i morgen siden mensen kom..

håper jeg kan være med i august sammens med dere alle...

håper august blir lykke mnd for oss alle :0)

klem

Skrevet

Hei hei.

Jeg starter opp med spray rundt den 20 juli, og regner med innsetting tredje uken i august, virker som en evighet til..

Men sommeren går vel fort, så vi høres ved om ikke mange ukene:)

God sommer alle sammen:)

Skrevet

Hei!

Skal ha 2. ICSI forsøket. Skal sette inn mellom 23- 25 august...

Idag er det to år siden jeg jeg satte inn egg og ble gravid med ICSI.

Håper alle får den lykken som det er å få barn!

Vi snakkes!

Skrevet

Hei Snøfilla!

Jeg skal i gang med vårt 3 ivf forsøk, starter med spray ca 30/6, skal begynne med sprøyter 1/8, så det blir en lang vente tid for oss. Er ikke så veldig optimistisk denne gangen nei.Ved de to andre forsøkene ble det satt inn flotte delte egg, men som sagt ingen ting. Kanskje det smeller til på siste forsøk?? Vi skal til Haugesund, men kommer fra Bergen, vi er begge 36 år med 1 egenprodusert barn som ønsker seg ett søsken.Var inne til utblokking før helgen, ikke noe gøyt i det hele tatt!! Men iflg. legen skulle det gjøre innsettingen lettere. Hadde vært kjekt å holde kontakten under rugingen.Uten disse sidene hadde jeg nok blitt litt sprø.

Fint om du legge meg til listen , er ikke så flink på data.

mvh

Sens

Skrevet

Hei Snøfilla, og alle dere andre!

Jeg begynner å spraye på neste mens, dvs spraystart rundt 20-22. juli, og håper da på uttak og innsetting ca i midten av august. Vi hadde jo en mislykket forsøk i mai, og ingen egg på frys, så det blir et ordinært ivf-forsøk på oss. Det blir jo ekstra spennende, siden alle eggene (8 stk) ble befruktet forrige gang, men kvalitetet var svært dårlig - fragmenter. Så da er det først ved neste runde vi vet om det var ett engangs tilfelle, eller om dette faktisk er årsaken til at vi ikke har lykkes på 4 år. Jeg veksler mellom å ha god tro på at det var ett engangstilfelle, og at det faktisk aldri vil bli mulig.

Gleder meg til å følge alle dere andre som også skal igang i august!

Klem fra

Skrevet

Gøy at vi er så mange - vi kan jo lage en klubb etter hvert hvor vi oppdaterer hverandre på hvordan det går:-)

Klem

Skrevet

Hei.

Jeg skal ha fryseforsøk i slutten av august.

Kjekt at vi blir så mange som skal følge hverandre på veien og heie på hverandre.

God sommer alle sammen

Skrevet

Jeg, håper jeg. Til vårt første fryseforsøk. Skal se an tilstandene etter aborten jeg hadde i mai, dvs rett etter at Omnia åpner i august og da håper jeg ting skjer fort. Hadde jo håpet at disse klinikkene kunne vært åpne døgnet rundt hele året og aldri ferie. Egoist - jeg?? *ler* :)

Skrevet

Hei på deg.... Jeg skal begynne spraying 9 juli og ha innsetting ca 12-14 august... Er såååå spent. Hadde lykken med meg på første forsøk i 2001, så har en nydelig gutt på 4 år fra før. Krysser lykken følger med videre.

Ser frem til å holde kontakten....

Klem fra Lille27

Skrevet

Hei Snøfilla og alle dere andre

Jeg skal også ha et forsøk i august, tror det blir i uke 34.

Dette blir vårt andre icsi forsøk.

God sommer til alle, blir spennende i august (virker leeenge til nå)

Skrevet

Jeg snakket med Nordica i dag, og skal ha insetting ca uke 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...