Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Fatt mot, det gir seg til slutt. Babyen min har gulpet ekstremt mye siden fødselen, og nå ved 8 mnd er det endelig bortimot slutt. Heldigvis, for det har vært et pes. Bare ment som noen trøstende ord til dere som vasker bodyer og gulpekluter i ett sett, og føler det aldri tar slutt :-)
tvilling73, 05/07 Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 :-) kom en gulp mens jeg hadde henne på fanget å leste dette he he har lurt på hvor lenge det skal vare, noen kan visst holde på til de er året... men 8 mnd høres bra ut, 2 mnd igjen da...
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Min er 11 mnd, og gulper hele tiden enda.... Utrolig frustrerende!
Crazywoman Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 ....ja det må jo ta slutt en gang........Her SPRUUUUUUTER det ut.... føler jeg vakser hele tiden eller ser hel fæl ut og lukter utrolig lite digg....hehehehe
krabbetrollet Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Her også ga det seg rundt 8 mnd! Det kommer en og annen liten gulp fremdeles (9 mnd), men det er en helt annen verden! Trenger ikke lenger å skifte klær 4-5 ganger for dagen på han (og meg!)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå