Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Skal vi blande dem, eller la parene sitte sammen?? Jeg synes forøvrig det er best å la parene sitte sammen siden det er par som skal holde taler sammen og sånn )
solstråle :) Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Er vel naturlig å la parene sitte sammen.. Jeg hadde hvertfall syntes det hadde vært litt rart om jeg ikke hadde blitt plassert ved siden av sambo.. Men en kan jo blande de to familiene litt sånn at ikke alle fra brudens familie sitter i en klump og alle fra brudgommens familie sitter i en annen klump.
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Mitt råd er: Ikke del parene, men bland gjerne familiene.
anaina Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Jøss, er det vanlig å la par sitte sammen? Jeg trodde man nettopp ikke skulle det, jeg. Hva har folk vært vant til her?
Maud Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Vi kommer til å la parene sitte sammen. I de fleste bryllup jeg har vært, har det ikke vært sånn. Siden alle i vårt bryllup får noen de kjenner godt ved siden av seg, kommer vi til å spre de andre. Hans familie, min familie, hans venner, mine venner og våre venner jevnt fordelt rundt omkring. Synes det er viktig at alle får sitte i nærheten av noen de kjenner fra før og at de "morsomme" spres og at de "stille" får sitte i nærheten av noen som snakker lett med de fleste. Det man bør unngå er vel at det blir en "morsom" ende ved bordet og en ende der praten går tregt og alle kjeder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå