:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg skrev meld til pappaen (vi er ikke sammen) om når det var ultralyd og at han kunne komme om han ville og at jeg aldri ville nekte han og være med på sånne ting. Fordi babyen vår trenger han også. fikk ikke noe svar. møtte han noen uker etter på. spurte han om han fikk meld. han svarte "Ja" himlet med øynene og så en annen vei. dagen kommer og han dukker ikke opp. hører ikke noe fra han resten av dagen heller. dagen etter skriver jeg meld om at det var fint han dukket opp og at det er en frisk og fin gutt vi skal får. får til svar at han ikke kom fordi han trodde jeg ikke ville ha han der. 3 dager senere får jeg meld om at jeg må skrive under 50/50 avtalle. fra babyne slutter og amme. og at han vil ha ungen i helgene før det. tror dere han mener det?? eller vil han bare lage bråk?
bambi&bamse Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Han gir deg jo bare en tidlig beskjed om at han ønsker og ta ansvar for babyen da... Sånn jeg ser det så er det ikke å lage bråk,det er heller og være voksen og ta ansvar og det skal man jo bare være glad for Ønsker dere lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes du skal snakke skikkelig med han før noen av dere skriver under på noe som helst. Begge er vel enige om at det ikke er noen ideell situasjon, men det går jo an å gjøre det beste ut av det. Vis han at du faktisk vil at han skal ha en aktiv del i barnets liv. Hvis han så kan være like voksen er dere langt på vei
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2006 ja, jeg har sagt at jeg ikke vil skrive undre på 50/50 før det er til det beste for babyen. men at han kan komme på besøk så mye han vil og at jeg vil at de to skal ha et fint forhold. han sier han går til advokat om jeg ikke skriver under. så da får han bare gjøre det. når han aldri dukker opp eller spør ossen det går med babyen klarer jeg ikke stole på han. vil ikke nekte han samvær men syns det er fortidlig og skrive unnder på noe nå. det er ganske mange ting som spiller inn på om 50/50 er den beste løsningen. har ikke hørt noe siden han truet med advokat. spurte om han ville være med på familieværnkontoet men det ville han ikke. det virker ikke ut som om han vet hva han vil. Eller er det noe jeg ikke forstår??
bambi&bamse Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Hei. Vist han skal gå rettens vei for å få 50/50 så er han først tvungen til å gå i forhandling med deg på familieværn kontoret. En annen ting er at du skal ha en skjellig god grunn for at han ikke skal få 50/50 i retten,det hjelper ikke og begrunne det med at han ikke ville være med til ultralyd.... Lykke til og håper dere begge tenker på hva som er til det beste for barnet deres.
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Hei:)....dame som svarer nå Jeg har vært til megling på familievernskontoret i min kommune to ganger med x'n for å avklare samværsordning.X'n ville ha 50/50. Megleren var helt I MOT DET!!!!!Mente at barnet kom til å føle en rotløs tilværelse.Konstant bo i en bag liksom.Forskjellige rutiner i hjem 1 i forhold til hjem 2. Han foreslo 50/50 når barnet var kommet langt ut i barneskolen og da KUN hvis vi var enige om ting og bodde i nærheten av hverandre. Så dette ble det ikke noe av-heldigvis!
persilla med en prins Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 heisann!! kanskje litt sent ute til å svare på dette!!! jeg kan berolige deg at han kommer ikke fram med en 50/50 løsning i retten,retten vil ta stand punkt om hvem som skal ha den daglige omsorgen og kanskje han får noe utvidet samvær enn vandelig. Har netopp hvert igjenom samma selv med 2 barn så jeg vet hva jeg snakker om .husk på at det skal mye til at man kommer fram til en slik løsning da det ikke er bra for barnet.Jeg sier stååå på ditt.
elise_ Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Broren min skal bli pappa til en gutt i desember. Han stiller opp med en gang det er noe. Han gleder seg veldig til å bli far. Syns han har like rett til å ha ungen som mora. Ungen trenger like mye en farsfigur i livet. Blir litt irritert når jeg ser hvor likegyldig noen mødre er ang. fedrene sin rett til å få ha ungen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå