Gå til innhold

Kjedelig å vente.. hva skal man finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på at babyen skal komme ut. Trodde jeg hadde en avtale med henne om at hun ikke skulle vente til etter termin, men den gang ei... Er "bare" fire dager over, men er så lei...

Nå har jeg vasket vinduer, tørket støv, vasket klær, gått tur, gått opp og ned trapper m.m. Men skjer det noe? Nei!

Andre fødselsfremmende tiltak mottas med takk.

Og ja, vi har prøvd sex...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om en som klarte å sette fødselen i gang ved å hoppe tau:-)

Jeg har ikke tau så jeg har ikke prøvd det enda, er 2 dager over...må innrømme at jeg hoppet litt rundt i går kveld...hehe

Er så lei av de fordømte elefant beina mine...så hovnet opp at jeg blir sprø...og det gjør vondt også!

Jeg hadde også en avtale med min datter, men hun hører ikke på meg!

Faren sier hun kan få komme på tirsdag fordi det er pause i VM....hehe

Men jeg vil at hun skal komme NÅ!!!!!

lykke til, og ja det er kjedelig å vente

Jeg har ikke mye tålmodighet til å sitte iro til å gjøre på så mye, går lei og tusler for det meste rundt i leiligheten.

Skrevet

Hoppe tau var en god ide. Det skal jeg prøve. Har ikke tauet, men det er vel ikke tauet som gjør det??

Er bergenser jeg også. Vi er jo kanskje litt utålmodige av oss...

Skrevet

Nei det er nok ikke tauet som hjelper, så jeg tror jeg skal hoppe litt i kveld før jeg legger meg. Jeg skal i besøk til foreldrene til samboeren, så jeg kan vel ikke hoppe rundt der som en tulling...hehe

Og ja vi bergensere er nok utålmodige av oss, ikke så rart så mye som vi har gått å ventet på fin været:-)

Et annet tips jeg har akkurat lest om, er dette som jeg har kopiert inn fra kjerringråd siden her på BIM:

Legg varme kluter på brystene i 20 minutter for å prøve å fremkalle rier. Kan virke om alt er klart (og modent) selvfølgelig. Men man skal visst ikke gjøre det i mer enn 20 minutter og maks 2 ganger pr døgn for å unngå å få maserier (tror jeg det var, fant en bra side i sted men den forsvant for meg....men skal prøve varm klut på brystene i kveld)

du finner flere tips inne på kjerringråd linken:-)

I kveld skal jeg prøve både det ene og det andre. Hadde det ikke vært for elefant beina mine, så skulle jeg gledelig holdt ut og kost meg....men det er vondt og ubehagelig så her skal det bli fødsel...snart håper jeg

lykke til og jeg håper vi begge lykkes i kveld/natt

Skrevet

spis sterk mat.....drikk vin....akupunktur....eller ta deg en svært alvorlig samtale med "henne" og si at nok er nok!!!!!!!!for husk...barn trenger regler, fra dag en..hehe!

Skrevet

Har hoppet litt nå jeg. Vasket enda mer vinduer og så skal jeg ta en alvorlig samtale med den lille og si nok er nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...