Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 jeg er student og har hatt permisjon siden november..skal begynne på skolen igjen nå til høsten...Er alenemor, mottar OS,ekstra barnetrydg. vi er blitt enige om at han skal ha jenta annenhver helg, noe som ikke blir fulgt enda siden hun er så liten...men må si jeg er skuffet over innsatsen til min x...han er mere opptatt av sine interesser enn å ha lillejenta...han vil kun ha henne når det passer han, og aldri på natt... Tror han kunne ha godt av å være alene med henne i en uke eller 2, for å bli bedre kjent og se hvordan det er å ha barn, han tørr ikke skifte bleie (ja han er ung,eller 24er ikke så ungt,men bleier er ekkle). vertfall tror jeg han hadde hatt SINNSYKT godt av å få litt ansvar med lillejenta vår...vi har ellers ett godt forhold jeg å faren, så jeg tror han skal klare det, om han MÅ.... så det jeg egentlig lurer på er om han kan ta ett par uker permisjon? går det da utover mine penger?? mottar lån og stipend fra lånekassa...har permisjon ut september tror jeg,men skolen begynner i august...så jeg tenkte han kunne ha henne litt i aug/september... ble rotete dette her...håper på svar... eller er det slik at når man motar OS så har ikke faren krav på permisjon??
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 er nok en naturlig følge av det å være aleneforelder at den andre parten ikke får permisjon..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 var igrunn det jeg tenkte...men var ikke sikker...denne pappaen hadde bare hatt så utrolig godt av å se etter jenta si av og til med det hele og fulle ansvaret... menmen...får ta henne med på skolen da...får vell gå på ett vis...