Nalle Puh 24pp Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Har tenkt å ha strömper under brudekjolen og lurer da på flere ting: - skal man ha helt hvite eller litt brytning? (kjolen er mer krem og skoene også) - duger de man får kjöpt på H&M til ca 50kr paret? Tenkte da å kjöpe fler, skjer sikkert en eller flere ulykker under dagen...uansett hvor dyre strömpene er...
Wea og mini Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Jeg ville kjøpt noen som holder litt. Kjedelig og måtte være redd for at strømpene skal rakne. Jeg bruker å kjøpe strømper av merket Sisi, jeg anbefaler de på det sterkeste. Bruker både stay- ups og vanlige strømper av det merket. De holder veldig godt
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Er kjolen i krem, ville jeg ikke hatt helt hvite strømper. Min er heller ikke helt hvit, så jeg skal prøve å finne noe som har den samme fargen. Jeg vet ikke helt om jeg skal ha strømper eller stay-ups
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 sisi og oroblu(cubus) kjøper jeg,de varer hele kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå