Gå til innhold

jentene mine heter.... hva synes dere???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Auda, vil du virkelig vite det?

 

kke min stil i det hele tatt. Skjønner ikke hvordan du får ropt dem inn til middag med de navnene der.... Får meg til å tro at du er fra nordnorge og har elg i solnedgang på veggen...sorry :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au au sier jeg også....Mitt motto er:alt med måtehold! Også når det gjelder navn.. Men kanskje de bare kommer til å bruke fornavnene? Da er det jo ikke riktig så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au da.. synes kombinasjonene var uheldige og at alle navnene var særdeles lite pent sammensatt.

tungt å uttale de, men hvis de bare bruker fornavnene er de jo ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...merkelig fordom å ha. Vel er det noen Ken, Cindy og Rico her, men trodde det var overalt, og ikke bare i Nord Norge. Kanskje de bare ikke har dukket opp i ditt nabolag ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi trakkar ikkje i kvarandre sine namnebed, for å seie det diplomatisk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker de første navna i hvert dobbeltnavn, men ikke kombinasjonen. Ble for sukkersøt. Håper de blir søte store prinsesser som voksne - navnene passer dårlig til voksne kvinner som ikke er søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg ei maskulin gammel kjerring på 50 år (eks gjertrud i the julekalender som heter lea cheyenne da... hehe...

tenk litt fram i tid når dere velger navn folkens...

Men navnene var veldig søte da! Sukkersøte rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, enig med deg, anonym!

Men man kan jo kalle dem for Natalie, Lea og Emily. Da blir det mye lettere. De navnene er kjempefine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...