Gå til innhold

marsimor05!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

så du så du skulle gifte deg i trondheim:-) det skal jeg også, og vi har nettopp begynt med planleggingen:-)

så jeg håpte at du kanskje kunne gi meg tips om hvor de har fine brudebuketter, flinke med sminke/hår og fotograf osv.

kommer ikke fra trondheim selv så jeg er litt blåst;-)

TUSEN TAKK viss du har tid til å hjelpe meg litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Klart jeg hjelper,det er derfor vi er her inne...for å hjelpe hverandre.

Jeg skal ha brudebuketten min fra Mester Grønn på Mercursentret(i Nordre gate). Hun dama jeg snakket med der, hadde virkelig peiling på slike ting. Jeg var også innom Moum blomster eller hva det heter(også i Nordre), men hun dama der virka helt grønn på dette. Ville prakke på meg farger jeg ikke ville ha, og ikke visste hun mye om forskjellig pynt det går an å ha i buketten. Masse grønne blader ville hun ha...Jeg gifter meg ikke før i august da, så jeg vet jo ikke hvordan bruketten min blir, men inntrykket og den tiden dama på Mester Grønn brukte på meg på en travel lørdag i Trondhjem by, tar jeg som et tegn på at denne damen er verd å prøve:)

Når det gjelder fotograf, kan jeg varmt anbefale Studio G(også i Nordre og på Heimdal). De har virkelig peiling og veldig serviceinnstilte. Ellers har du Fame fotografene, men de har jeg ikke noe erfaring med.

Sminke og hår ja. Der tok jeg Betty Boop på Moholt. Grunnen til det var at vi bodde på Moholt og det er der vi skal gifte oss.(har flytta fra trheim nå). Jeg har hørt fra andre at frisørene der er flinke, til og med fra hun på brudesalongen. De har folk der som er spesialisert på brudeoppsett. Det er ei som skal sminke meg, og det er ei annen som skal sette opp håret mitt. Ellers så er det mange frisører å ta av, men det er ingen spesielle jeg kan abefale deg der. Men det er lurt å spørre om de har noen som er litt spesialisert på brudeoppsett. Det er ikke alle frisørsalongene som har det. Av praktiske grunner tok jeg den frisøren som var nærmest kirken vielsen skal være.

Hvilken kirke skal du gifte deg i?

Håper dette var til litt hjelp!?:)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg tenkte bare å slenge inn mine meninger også jeg :)

Mester Grønn på Mercur er du i fra det jeg har erfart knall proffe. Skikkelig flinke til det de gjør. Du føler deg helt sikkert ikke snytt med det du får derifra!

Vi brukte også Studio G til fotograferingen vår og var veldig fornøyd. Det ble knallbra bilder og så var det helt klart en flott pris også :)

Skrevet

kjempe flott dette:-) skal gifte oss i tiller kirken vi, men det er jo ikke lang til moholt. kanskje jeg skal ringe på dem og høre hva de sier.

spørr litt mere jeg;-)

skal iallfall ikke sette opp høret på tiller, hørte med de på city syd hva de tok osv, og de ikke kundeorientert i det hele! følte du var til bry....

har du nr til frisøren kanskje? og hva betaler du?

skal absolutt gå å høre med mestergrønn i morgen jeg:-) skal ned til byen da. vi skal ikke gifte oss før i oktober så jeg tenkte å ha litt blader og slik i buketten:-)

hadde faktisk tenkt å ringe den fotografen i morgen, men jeg kan jo bare ta meg en tur innom i stede:-)

hvor skal dere ha bryllupet henne?

var i bryllup i den strindakirke, eller moholt kirke for 2 årsiden, og sang:-)

var knall fin kirke! vi tenkte på den med, men datteren vår et døpt i tilller så da blir det der:-)

tusen takk for hjelpen, begge 2:-)

Skrevet

Hei igjen:)

Har du en mailadr som jeg kan sende deg en mail på? Har ikke så veldig lyst til å legge ut div tlfnr her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...