**Homer's wife ** Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Hei Cæmmis. Husker deg fra bim. Ser du fikk jente samme dag som meg? Går det bra med dere?
Kæmma og trultene Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Hei!! Ja jeg husker deg også!! Gikk fødselen din bra? Min var kjempefin, tok bare 6 timer og holdt meg til vann og strøm som smertelindring(hadde håpet å slippe medikamenter på forhånd så jeg ble glad for det). Iselin kom egentlig 31.5. men jeg har ikke endra datoen for 30. var terminen min....går litt tregt her om dagen hehe...Hun var 3280/51/34 da hun ble født, men de sa vi hadde gått over tida for hun hadde mistet litt kroppsfett inni magen (hadde mye "løshud" og var tørr!) og gikk ned en del første dagene. Men nå begynner bollekinnene å klubbehendene å komme! =) Vi har det kjempebra, koser oss masse!! Tenk, tre og en halv uke allerede....tida går så fort! Går det bra med dere også?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Vi fikk på samme dag vi cæmmis... Og fødte på ahus begge to...) Er formen din helt bra nå? Er fortsatt sår jeg...Uff...
Kæmma og trultene Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Oi, så gøy!! Når på dagen fikk du da? Iselin kom 06.27, og jm sa det var tre andre som kom nesten samtidig....Hvilken barsel var du på da? Jeg lå på 10'ern jeg....Var du der, så har vi sikkert gått forbi hverandre hehe så gøy! Ja jeg er helt fin faktisk, heldige meg! Var sår den første uka, men er helt fin nå.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Oi, så sinnsykt sprøtt... Haha.. Isabelle, jenta mi kom 06.24...) Lå på 10'ern jeg også gitt...Da har vi helt sikkert sett hverandre ja...!!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 hadde forresten termin 30.5 jeg og:o)
Kæmma og trultene Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Å vææ så sprøtt!! Vi MÅ jo ha sett hverandre der!?! Jeg lå på første rommet til høyre når du kommer inn på avdelingen, har kølsvart hår og labba rundt der inne sammen sambo uten hår....Nasse Nøff satt i trillesenga hennes....Ikke sikkert du husker meg men...Hvor lenge var du der da? Jeg dro hjem etter 2 netter pga slitsomt 4mannsrom.... Så gøy, nå er jeg kjempenysgjerrig på hvem du er!! Hehe......
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Hihi:o) Jeg lå på rom 1006 eller noe...Var på høyre side det og.. Mener jeg kan ha sett deg da ja..Hehe..Jeg har blondt hår. Hadde sambo der jeg også hver dag.. Fødte jo på den onsdagen, og dro hjem tidlig på lørdag.. Vi som sa for noen mnd siden at kanskje vi fødte likt, siden begge hadde termin likt og på ahus...Hehe:o)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Tror jeg kan huske å ha sett deg en gang jeg var å spiste,. så var du og din sambo der også... Eller han kom etterhvert... Det må ha vært deg:o)
Kæmma og trultene Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 JA det husker jeg! Blond, som satt på soiserommet og så kom sambo...Ja da husker jeg deg! Så moro! Hehe.... Ja, det er rart at vi sa det for lenge siden og så viser det seg at vi føder omtrent på likt - bare tre minutter imellom! =) Går alt bra med dere da? Var du fornøyd med Ahus? Jeg er kjempefornøyd, hadde en kjempefin jordmor og alle som jobba på 10'ern var bare søte mot oss... Vi donerte den gamle vhs'en vår til dem siden den de hadde var stjålet mens vi lå der hehe... Det var sagens gode gjerning
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 Så moro! ) Ja, stemmer det at den ble stjålet ja..Så snilt av dere da:o) Alt går bra med oss også vettu:o) Hatt litt småproblemer med amminga, men den ser ut til å gå bedre nå) Var kjempefornøyd med ahus! Hadde en super jordmor jeg også, og de som jobbet på barsel.. Det eneste var at det var litt slitsomt med 4 mannsrom..Men var veldig fornøyd ellers:o) Litt trist å være ferdig egentlig..Hehe.. Har du msn? Kan godt legge meg til hvis du vil... [email protected]
Kæmma og trultene Skrevet 25. juni 2006 #13 Skrevet 25. juni 2006 Tror jeg har lagt deg til, men er ikke så god på det enda....men jeg er [email protected] =) Ja ¨det er rart at magen er vekk og fødselen er over! Så lenge vi gikk og venta på det, og så plutselig er jentene våre her =)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Du har lagt meg til:o) Ja, jeg vet det. Det er kjemperart på hvor fort tiden har gått. Men er jo kjempeherlig at de endelig ute da:o) Men nå går tiden enda fortere syns jeg.. 3 1/2 uke siden alt...
**Homer's wife ** Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 26. juni 2006 Så da var vi på AHUS alle tre.. Men jeg lå i 12 etg. Hadde grei fødsel, kan man si. Kort og intens. Vannet gikk 29.mai kl 20.30. Var inne på en sjekk 22.30, etter å ha levert poden hos svigers. Måtte gi urinprøve, og så lyttet de litt og tok ctg. Hadde da ingen rier, men kjente litt murringer. Måtte også ta ultralyd. Måtte vente litt på denne da legen som skulle gjøre det var litt opptatt. Kl 24 ble det ul. Vannet rant fortsatt, og riene hadde begynt, ca 5 min i mellom. Alt bra på ul, så de anbefalte oss å dra hjem (bor rett ved sykehuset). Gikk til parkeringshuset og hadde hyppige rier underveis. Sa til mannen min at vi kanskje bare skulle blitt værende på sykehuset. Kom oss endelig hjem 00.45(bor i 3. etg, ikke heis). Spiste en brødskive og drakk et glass vann, og sa til mannen min at nå måtte vi dra tilbake. Var tilbake på ahus 01.30. Fikk klyster etter eget ønske. Hadde rier hele tiden, virket det som. Tok en dusj etter dobesøket, så ville de måle hjertelyden. Jeg hadde problemer med å ligge på ryggen pga. riene, så vi ble flyttet på et føderom. Etter mye om og men klarte de tilslutt å få målt åpningen min (tror kl var littt over 02. Hadde 7-8cm åpning, og mormunnen var helt myk. Fikk beskjed om at jeg kunne trykke litt om jeg følte for det. Plutselig sa jordmor, at jeg bare måtte trykke om jeg kjente pressrier. Jeg hadde holdt litt igjen, så nå presset jeg ivei, og jeg bare kjente hvordan hodet kom ut, så skuldrene og resten av kroppen. Frida ble født 02.31, en time etter vi kom tilbake... Hun var 3800g, 49 cm og 36 rundt hodet. Hadde masse hår og fikk sløyfe i håret da hun ble stelt. Vi dro hjem dagen etter, orket ikke ligge på 4-mannsrom. Klarte ikke slappe av der. Fornøyd med jordmora på føden og også med de på barsel. Går det bra med dere og jentene deres? Frida er plaget med kolikk. Har sluttet helt med å spise noe med melk i, og det ser ut til å virke inn positivt på jenta mi. Har roet seg mer om nettene etter det. Og så har vi vært 2 ganger hos kiropraktor, skal 2 ganger til. Spent på hvordan det virker...
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 Hørtes ut som en veldig fin og grei fødsel det også) Ser du har vært innom siden min. Så koselig! Hadde sløyfehår på jenta di du også ) Ja, alt er bra med Isabelle, bortsett fra hun også har hatt litt vondt i magen i det siste. Men ser ut til at det går bedre nå da:o) Kanskje jeg også skal prøve å unngå melk, hvis det skal hjelpe? Klemmer
Kæmma og trultene Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 Jeg holder meg også unna melk, lillegull blir dårlig i magen av det. Men er helt fin nå, litt vondt av og til såklart, men ikke kolikksmerter. Har hørt at sterk mat og brus(kullsyre) også kan gi de små magevondt, men jeg drikker litt brus av og til og det går fint. Men de reagerer jo på så ulike ting så man må vel bare prøve seg fram tror jeg.... Her er det ikke nok får til sløyfe enda, men håper det kommer snart!
**Homer's wife ** Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 27. juni 2006 Frida hadde et lite tilbakefall i natt, gråt mellom kl 1 og 2, rett etter pupp.. vet ikke om det var popcorn eller sursøt saus som har skylda. <
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå