mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Tror kanskje at babyen har festa seg allerede, selv om jeg er andregangs. Når jeg går er det akkurat som om noe presser mot bekkenbunnen, og det er en følelse jeg ikke husker fra forrige graviditet. I tillegg murrer det i nedre del av ryggen, akkkurat der riene satt i forrige svangerskap. Akkurat nå synes jeg 4 uker er litt lenge mellom kontrollene. Tror jeg skal ringe JM på mandag!! Noen andre som har det likt i uke 31 og deromkring?
babymaker skal ha en jente til Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 nå er jeg første gangs da men var hos legen på tirsdag akkurat 31 uker på vei og hodet lå laaangt nede i bekkenbunnen.. han var litt usikker på om det hadde festet seg.. og aj jeg har skikkelig nedpress til tider og konstant blære trykk! ryggen verker men den verker over korsryggen.. litt mens smerter har jeg også..
Lilje74 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er såvidt i uke 31 og tror ikke hodet har festet seg enda... men er førstegangs da... Synes også 4 uker er litt lite. For meg holdt det på å bli 6 uker på grunn av legens ferie, men jeg stakk innom henne på en rask konsultasjon før hun reiste så det bare blir 4. Det er staten som har kuttet ned på svangerskapskontrollene. Det er skikkelig dårlig!
på tjukka med nr 2:) Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Heisann, Jeg er 32 uker på vei og kjenner mye ubehag nedentil og murring i korsrygg. Kjenner press konstant mot underliv, men hode ligger ikke nede i bekkenet det ligger på siden. Det er vanlig å kjenne ubehag nedentil og i ryggen når du er flergangsfødende:)
Happy Ignorant Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Er i uke 31 jeg også, og synes jeg kjenner føttene sparke på høyre side, der han hadde hodet i uke 28. Da hadde han rumpa i bekkenet, og sparket mye på blæra. Håper han har hodet ned nå. Er 2.gangs, men synes allikevel at det er vanskelig å kjenne selv nøyaktig hvordan babyen ligger. Har også mye sparking om dagen, av og til i ribbeina. Men det kan jo tenkes at han bare kaver rundt inni der ennå, og fortsetter med det helt fram til termin. Skal til jordmor på tirsdag, og er ganske spent på hva hun har å si. Synes også det er litt lenge mellom kontrollene nå mot slutten. Når er det egentlig vi skal begynne å gå oftere? Fra uke 36?
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Jeg kjenner et voldsom trykk også, men hun har ikke festet seg. Men har lagt i hodeleie i over 1 mnd. Og de tviler på at hun snur seg igjen. Er i uke 35 i dag.
på tjukka med nr 2:) Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Tror man går oftere fra uke 34, gjorde det sist:)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2006 Da er det ganske normalt da skjønner jeg. Kjenner spark hver dag, så babyen har det bra. Håper bare den har tenkt å være der inne minst 5 uker til. Tusen takk alle sammen :-) Og en riktig fin sommer til dere som snart drar på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå