boaz Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er litt fortvilt over vekten min og har prøvd det meste fpr å gå ned.Nå har jeg til og med vært til konsultasjon får fettsuging.Det virket forsovidt ok det,men problemet er at det er så dyrt.54.000 skulle dem ha.jeg har hørt om noe som heter bailine.Er det noen som har prøvd det el vet om noen som har det?Hvilken erfaring har dere?Hvor dyrt er det og varer det?Problemet mitt er at jeg har "håndtak"og de er nesten umulige å få bort uansett om jeg slanker meg.Jeg håper noen vil ta seg tid til og svare meg.Hilsen en som er veldig frustrert.
ana baroma Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Var en inne på Dib som hadde prøvd bailine... Husker ikke hva hun het, men forsøk å søke i innleggene, så kan du jo finne henne!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Problemet er jo at det kommer tilbake! Så, er det verdt det? Jeg fant ut, at det eneste jeg kunne gjøre, var å starte med trening trening trening. Gikk ned mellom 500 g og 1 kg i mnd, men til slutt nærmet jeg meg målet. Blir aldri fornøyd med form og sånn, så nå er jeg over på psykisk trening, jobber for å like meg selv, selv om jeg ikke ser perfekt ut...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har en venninne som har prøvd det. Det var mye penger ut av vinduet.... Det virker nok litt, men reklamen lover resultater som få opplever til en ganske så voldsom pris. Jeg tror bare det finnes èn eneste oppskrift som varer, og det er å kombinere riktig kosthold med fornuftig mengde trening. Bruk heller pengene på å få legen din til å hjelpe deg med en diett eller be om henvisning til en ernæringsfysiolog. Bruk fysioterapaut eller personlig trener til du er godt i gang. Det tror jeg er mye billigere og gir mye bedre resultater. Ved kombinasjonen av rett kosthold og trening vil du gå ned uten å få masse løs hud.
Rut Bram Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Hva med et Grethe Roede-kurs? Det er mye billigere, og da er poenget å legge om kosten varig...og de er kjempegode på motivasjon. Vet om flere som har hatt stor nytte av det! Det ville jeg prøvd ihvertfall.
blomst25 Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Neeeeei!!!!!!!!!!!!!! Bailine er ikke det som skal til for å få vekk håndtakene. Bailine er et muskelstimulator apparat, som trekker sammen musklene dine. Greit det er jo en type trening, om du vil kalle det det... Men jeg har en veninde som har holdt på med dette regelmessig i over år, og jeg ser INGEN forskjell. Da ville jeg heller brukt pengene mine på en personlig trener en periode. Og svømming trener jo hele kroppen. Spis sundt, variert og små mengder. Det må da gå ann å få til et lite støtteapparat her inne og motivere hverandre til å kanskje komme litt mere i form i sommer? Jeg mener ikke et slanke hysteri! Men alle har godt av mosjon. Det fremmer en bedere helse jo eldre man blir. Jeg liker å trene Tae Bo. Man kan kjøpe trenings dvd`r av Billy Blanks på Tv Shop. Jeg gikk ned 5 kilo når jeg trente med han videoer i fjor sommer. Jeg skal sette i gang med treningen igjen nå snart...er da meningen... Har ikke trent siden jeg brakk halebeinet tvers av i Januar. Det er ikke bra ennå, men jeg kan ikke bare ligge her å ese ut! Jeg er klar for litt sommer trening! Er du?! God Sommer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå