Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 åssen prevensjon gikk dere på og åssen ble dere gravid på det? (ikke sex delen, hehe) Har ei som lurer her.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 jeg gikk på p-piller. men glemte den en gang i ny og ne... men ikke så ofte faktisk!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Gikk på p-pille og glemte å ta 2 dager på rad. Tok en angrepille 2 dager etter, får å være på den sikre siden tenkte jeg, men den sviktet meg 'og. Så det er ikke noe å stole på!
MissiCippi Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Hei! Jeg ble gravid mens jeg gikk på minipiller (Conludag). Har alltid vært veldig nøye på tidspunkt og aldri rotet med dem, men plutselig fikk vi en overraskelse! Fant d ikke ut før jeg var 17 uker på vei.. Et lite sjokk! Hadde ikke fått mensen tilbake etter at jeg sluttet å amme nr. 1, og hadde INGEN mistanker!!. Tenkte tilbake og fant ut at jeg hadde hatt en 13 dager lang blødning da jeg var 12 uker på vei som jeg trodde var mensen som kom tilbake.. Legen sa at jeg hadde blitt innlagt dersom jeg faktisk hadde visst jeg var gravid på d tidspunktet.. Jeg var livredd hele svangerskapet (eller den delen av d der jeg faktisk visste at jeg var gravid!!). Barnet vokste ikke som han skulle, jeg gikk til måling og registrering 2 ganger i uken + ultralyd 1 gang i uken.. Men han kom ut hel og frisk:-) Opplevde imidlertid at navlestrengen var så dårlig festet i morkaken at den løsnet da jordmor skulle hjelpe den ut etter fødselen.. Fikk beskjed om at vi bare skulle være glad for at han kom da han kom.. Og han er den beste lille gutteskatten på jord:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå