Nalle Puh 24pp Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Hei! Jeg bor i sverige og vi skal ha salme 298(Åleva det er å elska) i kirken. Men den er ny for kantor`n, så jeg skulle bli veldig glad om noen kan tipse meg om en adr på internett, der jeg kan både höreog printe ut noter på denne salmen (det kanskje ikke er lov å gjöre det sånn?!..) Var inne på www.orkdalsmenighetene.no men der var det selvfölgelig bare en liten "snutt" av denne sangen... Noen som kan hjelpe?
FruMamma med nr 2 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Ingen du kjenner som har salmeboka og kan kopiere den til deg da?
Nalle Puh 24pp Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2006 Skrev feil, mener jo salme 698! Men fremdeles "å leva..." Har faktisk lånt salmeboka på biblioteket, men der er det bare helt enkelt til sangen. Siden vår kantor ikke har hört denne sangen för ville hun gjerne ha den i "koralnoter" eller noe sånt...Husker ikke helt hva det het. Hun sa også at hun selsagt selv kan legge til akorder og gjöre den fin, men ikke sikkert den da blir som vi nordmenn kjenner igjen den...
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Hva med å ringe kirkekontoret som du har hørt til i Norge og spør om de kan ta kopi av notene til sangen, mot en pen liten slump?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Når skal du gifte deg? For du tenker vel på sangen ;Å leva det er å elska v/forsamlingen og E. Steinsvik Om du vil kan jeg sende denne til deg pr mail? post.... Hadde tenkt på den selv i vårt bryllup,men fikk høre den ble mest brukt til begravelse.??
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 http://www.vpgo.net/salmer.html#698 her er noen av notene iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå