Gå til innhold

Hjelp med noter til salme 298

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bor i sverige og vi skal ha salme 298(Åleva det er å elska) i kirken. Men den er ny for kantor`n, så jeg skulle bli veldig glad om noen kan tipse meg om en adr på internett, der jeg kan både höreog printe ut noter på denne salmen (det kanskje ikke er lov å gjöre det sånn?!..) Var inne på www.orkdalsmenighetene.no men der var det selvfölgelig bare en liten "snutt" av denne sangen... Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen du kjenner som har salmeboka og kan kopiere den til deg da?

Skrevet

Skrev feil, mener jo salme 698! Men fremdeles "å leva..." Har faktisk lånt salmeboka på biblioteket, men der er det bare helt enkelt til sangen. Siden vår kantor ikke har hört denne sangen för ville hun gjerne ha den i "koralnoter" eller noe sånt...Husker ikke helt hva det het. Hun sa også at hun selsagt selv kan legge til akorder og gjöre den fin, men ikke sikkert den da blir som vi nordmenn kjenner igjen den...

Skrevet

Hva med å ringe kirkekontoret som du har hørt til i Norge og spør om de kan ta kopi av notene til sangen, mot en pen liten slump?

Skrevet

Når skal du gifte deg?

For du tenker vel på sangen ;Å leva det er å elska v/forsamlingen og E. Steinsvik

Om du vil kan jeg sende denne til deg pr mail? post....

Hadde tenkt på den selv i vårt bryllup,men fikk høre den ble mest brukt til begravelse.??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...