Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 noen som har en kur som gjør meg slang og stram på en to tre? trenger hjelp.. har dere noen gode tips til en lat sofagris? er 168.. og veier 75! har 15 kg å få av kroppen ( hjlp meg noen....?....
jeg fant firkløvern Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Det er ikke enkelt, og det er litt vanskelig å gi noen råd når jeg ikke kjenner dem. Er sjøl litt tjukk og har prøvd trening og Grete Roede kurs, men det har egentlig vært til liten nytte. Nå har jeg fått reductil fra legen min, som skal hjelpe meg litt. Så jeg håper at disse kombinert med sunn kost og mosjon vil hjelpe meg. Eller så kan jeg anbefale å sjekke ut slankere.com der kan du føre slankedagbok og du får kommentarer fra andre som motiverer deg. Det har hjulpet meg litt.
gladidag Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Hei. jeg har gått på Librakurs i vår. KJempebra. Kurset er veldig lett å følge, spiser hve r3-4time, helt vanlig mat. alt et tillatt...men ikke alltid. Det er ditt valg hvor streng du vil være. Jeg var ganske streng med med selv, spiste etter klokka. Men tilllot meg å drikke noen glass vin i helgene, og var på to ukers ferie midt i kurset. Da la jeg på meg en halv kilo... ikke så aller verst syns jeg. totalt på kurset gikk eg ned fra 82kg til 76,5kg. har nå gått ned 2,5kg til på tre uker. Har litt igjen til målet er nådd. er 167 høy og satser på å komme meg ned til 67-68kg....hvis er klarer å stabilisere meg der er e g kjempefornøyd! Nå spiser eg fortsatt som anbefalt, men tillaeter meg en liten is avogtil, og LITT sjokolade i helgene. det vil nok gå litt saktere nedover da, men det er ok. Det viktigeste eg har lært, er nye spisevaner og ikke trøste,kose, kjedespise!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå