Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 at jeg føler at ting med min lille Skjønne gutt begynner å falle på plass, jeg og min samboer fikk han 29 januar, i mørke tiden var det vanskelig, lille gullet vårt tok opp mer tid i livet vårt enn vi hadde trudd, ble en hel omvendig fra å være to stykker til plutselig å ha en som va avhengig av meg døgnet rundt. men nå vet jeg at lille vennen min treng meg, å æ fryde meg hver gang han smile, lage lyd eller bare ser på mæ for å finne ut at- ok mamma e her:) har fått ernorm støtte fra min helsesøster som var veldig opptatt av hvordan jeg hadde det og greier:) så nu ska vi kose oss resten av sommeren. å til dere alene mødre der ute...dere er virkelig unik, hadde ikke klart dette uten min samboer. God Sommer alle sammen:)))
FrøkenSprøken Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Takk takk! Nå er vi ikke helt alene da, men pappan bor 60 mil unna, og er som regel mer til belastning enn til avlastning:( Selvfølgelig er det tungt å være alene, men tror nok det for mange kan være like tungt å være to. Vi som er alene kan legge oss når vi vil, spise hava vi vil (og når vi vil), og vi slipper å bruke tid på andre enn oss selv og babyen. Vi slipper også å irritere oss over at pappan ikke tar nok jensyn eller "hjelper til" nok, og vi er FORBEREDT på å gjøre dette alene. Tror heller vi skal beundre hverandre alle som en, for det er tøfft å være mamma for de aller fleste! Flott at du nå har kommet deg ovenpå. Er nok ikke lett å ha fødselsdepresjoner. (Regner med det er en mild utgave av det du har hatt?)
holmilla Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 hei, måtte leite etter det æ hadde skrevet, så mange som har skrevet:) ja det e sant, det e nok tøft, men dem e nu skjønn:) ja hadde en liten deppe periode, var ikke noe særlig koselig, nu e det ferie om 2 uker, så det blir koselig:) gutten min hete Elias, å en fem måneder, begynne å kjennne han så godt nu, det e så artig:)) enn du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå