Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Må bare få sagt dette et sted. Vi har en datter på 9 o en halv mnd. og har bestemt oss for å prøve på nytt. I mai fant vi ut at jeg var gravid igjen, men hadde en SA med utskrapning nå i beg av Juni. Og nå sitter jeg her å venter. har så lyst til å prøve igjen, men syntes nesten vi må vente på en mensen først. har ikke noe erfaring med hvordan det vil gå etter en SA, men har virkelig bare lyst til å sette igang...blir nesten litt sprø av å vente... Takk for at jeg bare fikk skrevet dette et sted, vet ikke helt om det passer inn her altså, måtte bare få det ut... Lykke til , til dere som prøver... )
mamsen til T&O Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Har ikke noe erfarig aa dele i forhold til SA - vil bare oenske deg lykke til )
rampen_ Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 lykke til:-) mange leger sier at du ikke må vente en mensperiode før du blir gravid, så det er jo bare å kjøre på... det er vel mer det følelsesmessige en må vente lengre på-.. vil bare ønske deg lykke til, og sende over en aldri så lite klem
KineMI Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 hva som er rett og hva som er galt med ventingen vet jeg ikke men jeg har selv hatt sa og ble anbefalt å vente en syklus. Gjør det du føler er rett du å lykketil
KineMI Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 ok, leste litt nøye nå. Med tanke på at du har hatt utskrapning så kanskje er det lurt å vente en syklus til du prøver igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå