Gå til innhold

ønskermeg så veldig en til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få sagt dette et sted. Vi har en datter på 9 o en halv mnd. og har bestemt oss for å prøve på nytt. I mai fant vi ut at jeg var gravid igjen, men hadde en SA med utskrapning nå i beg av Juni. Og nå sitter jeg her å venter. har så lyst til å prøve igjen, men syntes nesten vi må vente på en mensen først. har ikke noe erfaring med hvordan det vil gå etter en SA, men har virkelig bare lyst til å sette igang...blir nesten litt sprø av å vente...

Takk for at jeg bare fikk skrevet dette et sted, vet ikke helt om det passer inn her altså, måtte bare få det ut...

Lykke til , til dere som prøver... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe erfarig aa dele i forhold til SA - vil bare oenske deg lykke til :o)

• 3 uker senere...
Skrevet

lykke til:-)

mange leger sier at du ikke må vente en mensperiode før du blir gravid, så det er jo bare å kjøre på... det er vel mer det følelsesmessige en må vente lengre på-..

vil bare ønske deg lykke til, og sende over en aldri så lite klem

Skrevet

hva som er rett og hva som er galt med ventingen vet jeg ikke men jeg har selv hatt sa og ble anbefalt å vente en syklus. Gjør det du føler er rett du :) å lykketil :)

Skrevet

ok, leste litt nøye nå. Med tanke på at du har hatt utskrapning så kanskje er det lurt å vente en syklus til du prøver igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...