2 tette og ei badehette Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Dam-da-ra-ra-ra. Ra-ra.Ra-ra. Dam-da-ra-ra-ra.Ra-ra.Ra-ra. dam-da-ra-ra-raaaaa-rararaaaaaaaaaaa.Rarara.Ra.Ra.Ra.Ra dadddada.Damda. Dararahaha rararahahah.Dadadaaaaada damdadaaaaaaada osv Er vel med R.Strauss tror jeg og finner den ikke på nettet.. Vet det er driiitvanskelig å lese en sang men hr prøvd å skrive den rytmisk(ler) Suuupertakknemlig om noen vet svaret.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Det er ganske latterlig å prøve å beskrive en sang på denne måten ja...
2 tette og ei badehette Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 Fikk akkurat svar fra ei på dinbaby som skjønte noteringa:) Så det: An der schonen blauen donau.
FruMamma med nr 2 Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Den var heller vanskelig du. Har prøvd mange ganger å nynne denne, men jeg kan liksom ikke komme på noen vals:) Kan det ikke være av J Strauss da?
kardemomme Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skjønner hvilken sang du mener... Den mest kjente valsen til Strauss. Tonene er (hvis du tar utg.p. i C-dur) c-c--e-g-g-e(2)-e(2)c(2)-c(2)--c-c-e-g-g- osv... Men navnet er borte for meg. Er det An der schönen blauen donau den heter? Du kan sikkert ringe den klassiske avdelingen på Norsk Musikkforlag i Oslo eller f.eks. NRK... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror det er Evert taube sin: "Rosa på ball."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå