idamortil2 Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Er i uke 33 og har hatt maserier i hele dag. Det er 8 minutter mellom de nå, men det er ikke rievondt enda altså, så jeg er ganske sikker på at det ikke er rier.. Men ja, når skal man ringe føden??
Brian`s mamma:) Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Ring føden når vannet har gått...Eller ved regelmessige rier som du kan stille klokka etter.... Men du kan jo ringe føde når du vil...Når det er noe du lurer på...Du kan jo ringe nå....Så får du komme dit hvis de vil sjekke deg....
Lindamor og Oliver Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Du bør ikke vente til vannet har gått,hos enkelte går jo ikke vannet før under fødselen.Jeg synes du bør ringe føden og forklare hva som skjer nå jeg..det er jo så forskjellig fra person til person. -Kjenner du ikke tak i korsryggen som kommer og går? Sterke menssmerter som har så og så lang tid mellom?
Lilje74 Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Men i uke 33 er jo barnet prematurt enda. Barnet regnes for prematurt helt til uke 36. Hvis jeg var deg ville jeg ring t føden med en gang siden det er litt tidlig enda... Kanskje de f.eks. vil stoppe fødselen nå fordi det er best for barnet?
Lilje74 Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Oi! Ser nå at dette innlegget kom i går kveld... Idamor - hvordan går det med deg? Ringte du føden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå