Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 E så frustrert å lei nå, papaen til gullet bryr seg rett å slett ikke om henne! Han skulle komme hit sist lørdag men dukket ikke opp å har ikke hørt noe mer fra han heller! hva skal jeg gjøre har så lyst å ringe å skrike til han å fortelle ham hva jeg virkeli syns om han JÆVLA RÆVHOL.......e så sint at det knytter seg inni meg! Vi har ingen samværsavtele e det bra eller dårli for fremtiden å ha eller ikke ha en sånn! Om det kommer en dag der jeg må "bevise" hvordan har oppført seg!? Trenger litt oppmuntring i dag!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Huff da...kjenner til situasjonen så utrolig godt..:/ desverre...Her er han alltid sent ute, aldri han som kommer med intiativ til avtaler, klarer ikke så mye som gi beskjed de gangene han ikke dukker opp.. Klarte å slenge ut her en dag om at jeg virkelig var glad jenta vår ikke er eldre...( med tanke på at ho skal slippe å bli skuffa hver gang pappa ikke kommer som avtalt) Så da fikk jeg så øra flagret,og kom med en skikkelig reprimade tilbake....Trodde kanskje han tok hintet da at det i det minste må være mulig å gi beskjed om at , hei beklager idag må vi avlyse... MEN neida...Skulle hatt en avtale igjen igår..hørte ikke en dritt....Så senere på kvelden snakket jeg med han, Nei han hadde vært på golfbanen hele ettermiddagen og kvelden..Hadde GLEMT å gi beskjed.. Er så trøtt på det, har ikke noe samværsavtale her heller,her står han ikke i papiret engang,fordi han krever blodprøve og ikke har surra seg ned til avtale på TK som var orginalt for en mnd siden..Så nå gir jeg f... i å ringe han...
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Skulle forresten slenge med en klem til deg også, og prøve å muntre opp litt...Men vet selv hvor frustrerende det er..:/ *klemme*
Miss Impatient Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 uff.. Når jeg hører slikt blir jeg så frustrert... det skulle ikke vært mulig! Føler meg på en måte heldig, for jeg slipper å irritere meg noe mer over en barnefar som ikke bryr seg. Han flyttet til utlandet for et år siden for ¨å tilfredsstille sine egne behov. Like greit det, så slipper sønnen min å bli lei seg hver gang pappa ikke gidder å være sammen med ham,,, Han var heldigvis bare ett år gammel da faren flyttet, så han savner ingenting! Føler med dere!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Skriv ned! Skriv ned! Skriv ned! Ta vare på SMSer og mailer. Sør for at noen er tilstede når faren skal komme, så de senere kan vitne for deg dersom det blir bråk.Du kan kontakte familievernkontoret, og be om en time for å få til en avtale. De vil da kontakte faren og be han komme til timen, og hjelpe dere å få til en avtale. Da viser du initiativ og ønske om samvær, og faren kan ikke senere komme dragende med at du saboterer! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå