Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skrev et innlegg i går kveld, etter at slimproppen hadde begynt å gå....bestilte fødsel i løpet av neste døgn, altså i dag. Trodde virkelig på dette, ettersom at smårier begynte å komme ganske kjapt. Klarte jo selvsagt ikke å sove, når det først hadde begynt, blir jo så oppspilt. Riene kom med alt i fra 7-20 minutters mellomrom fra klokka 22.00 til eg stord opp for å spise litt klokka 02.00. Etter at eg hadde spist og lagt meg igjen, fikk eg sove litt, og riene avtok til min store fortvilelse. Men våkna ca.03.30 av en skikkelig vond ri. Magen ristet faktisk.Litt ekkelt. Kom en ny 15 minutter etterpå. Så sovna eg igjen og våkna en time senere....Nå var riene borte. Kjente det godt i magen at det fremdeles foregikk ting og tang der, og har kjent det helt til eg stod opp i ni-tiden....

Nå får eg en ri innimellom som tar godt tak i låra, magen og korsryggen. I tillegg har eg nokså vondt i hodet nå, sikkert fordi eg har sovet lite i natt....

Men håper fortsatt på at noe skal skje snart. Vil jo at riene skal komme tilbake og bli vonde!!! Det vil si at eg vil møte babyen vår nå!!! En ny ri....vondt og godt:) Varer ikke så lenge, og kommer uregelmessig....Får litt blodig slim på papiret hver gang eg er på do fortsatt.....

Hva tror dere? Føder eg snart. Har termin på mandag:)

Vel, vel.....måtte bare få dette ut. Blir frustrert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du snakka med føden?? høres nå ut som om det nærmer seg veldig:)

Skrevet

Hei!

Nei, har ikke snakka med føden. Er tredjegangs fødende, så tar det ganske rolig ettersom at eg kjenner at det er liv i magen. Får se/kjenne det litt an utover dagen, bare håper at dette er dagen det skal skje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...