Zummi Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Ettersom 90% av innleggene i denne debatten er fra "Anonym", henger 'Signer med "anonym"' seg opp automatisk når dere går inn her eller er dere bare for flaue til å innrømme at dere faktisk har sex i svangerskapet? (Altså, siden det er et forum angående graviditet, hvorfor er det mere flaut å ha sex når man er blitt gravid, har ikke alle de som er her inne til felles å ha hatt sex på en måte tidligere liksom?)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er ikke flau over å ha sex, men fordi noen inne her vet hvem jeg er så føler jeg ikke for å legge ut om mine fantasier o.l. i det vide og breie. For meg er dette privat, eller evt kun mellom meg og sambo. Da er det vel bedre å signere med anonym enn at jeg ikke skriver noe i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Helt enig, sex en en personelig ting mellom to mennesker, man trenger ikke rope det ut til hele verden. Derimot dele fantasier er deilig og pirrende, så la oss få være anonyme uten å mase om det her inne også.
vims-74 Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Vel, jeg kan jo forstå at man i visse sammenhenger er anonyme, det hender jeg trykker anonymknappen innimellom.. Men det virker jo som om mange trykker den for hvert minste lille uskyldige spørsmål, og ikke bare på innlegg som har med fantasier å gjøre - er virkelig alle så vanvittig beskjedne?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Det virker som mange kun vil skrive innleggel svar hvis de kan bruke "anonymknappen",. Men, er jo litt forskjellige innlegg og noe vil en kanskje ikke at venner, kjente el. skal lese om en, kan jo være en spesiell fantasi eller noe.. Bruker selv annonym innimellom, gjør det også nå... Mest for å følge opp linja her inne ;p
Zummi Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2006 Jodda, jeg skjønner at man ikke alltid vil gjøre seg til kjenne. Men det er jo så mye man kan ta opp som man ikke trenger å være flau over da, men men. Får bare krysse fingrene og håpe at folk tør å stå for det de skriver, også med navn en og annen gang innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå