Gå til innhold

barn med migrene, noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 5 som har diagnosen migrene. Noen andre som har barn med migrene/hodepine? kunne tenke meg å snakke litt med andre om dette...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har en gut på 8 år ej som ej regner me har migrene. Når han får de bli han nesten eilt borte vekk. Søv masse og spyr ofte når en har de. Fole fortvilande og trasi for mej som mamma å sjå på. Har snakka me legen vår og han sei at unger ikkje kan få migrene medisin før ungen er 12år. So de va va vanli smertestillande ej skulle gi han.

Korleis fikk du diagnosa til sønnen din? Min har ikkje fått eksakt diagnose,men har lest om barnemigrene her på netter og symtoma stemmer på sann som min har de når han får de.

Skrevet

Jeg har ikke barn med migrene, enda. Men selv er jeg veldig plaga av det. Jeg har engasjert meg mye i å skaffe meg informasjon og kunnskap om medisinering de siste 15 årene. Allmennleger vet sjelden mye om lidelsen, derfor bør du kontakte spesialister.

Det er en kjempe stor belastning for barn å være plaget av migrene. Jeg har hørt neverologer si at de i enkelte tilfelle også medisinerer barn, men det må vurderes i de ulike tilfellene. Jeg anbefaler kontakt med denne privatklinikken: http://www.klinikkonline.no/ , eller be dem om å anbefale noe nærmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...