11.04.06 Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Navlen min har blitt så stygg etter jeg fikk skatten min.har et stygt arr der fra før av også ,så kansje det er like greit å ta en piercing for å prøve å skjule litt......eller kansje ikke??hva syns dere?har jo lyst på flere barn i framtiden og er det farlig på noen måte med piercing i navlen??hmmmmmmmmm.,......
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 en piercing vil jo trekke oppmerksomheten mot navlen da, kanskje en dum ide hvis du vil skjule den...? Jeg tok ut min når jeg ble gravid..
Mari26 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Piercing skjuler jo navlen da-iallfall hvis du har i en stav. Jeg hadde hatt piercing i navlen i 9 år før jeg tok den ut da jeg var 2 mnd på vei.Nå etter graviditeten ser det helt JÆVLIG ut-piercinghullet har strukket seg ettersom magen vokste og blitt kjempesvært! Jeg kan dra staven ut med kula på! Skal jeg ha i piercing nå må det bli en megasvær en...Nesten så jeg har lyst å spørre legen om han kan sy den igjen:) Søsteren min sin har også blitt sånn-hun er 9 mnd på vei nå. Så jeg ville ha ventet-så du ikke sitter der etter flere unger med enda styggere navle:/
Gjest thricane Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 hei du. jeg fikk til min store irritasjon rar navel etter jeg fikk gutten min, den ble mer utstående. så jeg satte inn piercing. akkurat nå har jeg ring, den er lettere å rense første tiden. men setter inn stav siden, så holder navlen seg inne, faktisk. det ble faktisk veldig bra, har ignen arr enda jeg hadde en før jeg ble gravid også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå