Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har en sønn på 2 mnd og i kveld var bleien full av slim. Det svaldret skikkelig og regnet med at bleien var full, men det var slim. Er det normalt? Noen som har vært borti det? Han har fleie fulle bleier i ettermiddag. Blir bekymret.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Får han kun pupp? Biter han mye, kan det være tenner? Noe du har spist, har han feber? Vet ikke jeg, blir det ikke bedre så ta kontakt med lege.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Er nok normalt ja. Avføringen til bebisene kan variere veldig fra dag til dag. Og nesten alt er normalt. Avføringen kan være, gul, grønn, slimete, rennende, hard osv. Kan komme ann på hva du har spist. Virker det som han har vondt i magen? Dersom du ammer, kan det komme av noe du har spist, som han kanskje reagerer på. Gutten min har også hatt slimete avføring, uten at det har vært noe galt, eller at han har hatt vondt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Han får kun pupp. Han virker ellers frisk og rask. Men en bleie full av slim kan ikke være helt som det skal.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har observert litt slim ved andre anledninger, men nå var det plutselig nesten bare slim. Tusen takk for svar. Kunne virke som han hadde en litt urolig mage helt til han fikk avføring.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Ja lillegutt har også hatt dager med litt slim i avføringen. Men også dager der det er omtrent bare slim..(men slimet har sammer farge som avføringen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå