Gå til innhold

Betaling av utdrikningslag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er normalt "å ta" fra gjestene som kommer i utdrikningslaget?

Vet det kommer ann på hva vi skal gjøre osv, men..må jo vite hva en har å gå utifra også for en må jo booke forskjellige ting osv.

 

Noen som vet :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte 200 pr person som gikk til opplegg og drikke til brudgommen, og var 15-20 stykker.

 

I tillegg var det tre frivelige aktiviteter som kostet 200 pr ting.

 

Så det ble 800 for 'gjestene' som var med på alt, + mat og drikke.

 

Hva du skal ta må vel være avhengig av opplegget og antall gjester.

Skrevet

Hei!

 

Vi var 10 deltakere, og alle betalte 600kr. Det inkluderte mye drikke for alle hele dagen, champagne, pils, vin og kaffelikør, lunch, middag, dessert, snacks, pynt og alle var med på magedans(1200kr), og 800kr til en kunstner som kom å malte et portrett av bruden. Alle fikk også en t-skjorte hver der vi hadde trykket "Team Fru Eikmo". Vi gikk ut på byen på kvelden, og da betalte deltakerne for seg selv, og for bruden selfølgelig. Hadde ordnet så vi kom forbi køen og gratis inn!! hurra!!

Så det trenger ikke bli så dyrt, hvis man feks kan lage maten selv.

 

Lykke til!!

 

 

Skrevet

heisann!

alt opp t 1000 kr e normalt.....går fort penger når en skal gjer ting.

Lykke t!

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

 

Jeg tenkte 500 kr, og det var faktisk noen av venninnene som synes dette ble for mye..

 

Ja, ja skal de være med på morroa så ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...