Gå til innhold

Embla 72 - Conquest of paradise med Vangelis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Embla 72!

Vi lurer på å bruke denne som inn/utmusikk i kirken. Men det jeg lurer på er hvor jeg kan finne den på nettet. Kan ikke finne den noe sted som jeg kan laste den ned. Også det andre er...tror du det går an å spille den på kirkeorgel, eller er det bedre på "boks"?

Håper du kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig musikk, men nokså dramatisk. Tror ikke du finner den på nettet, for den plata er ganske gammel (fra 1992). Jeg måtte bestille den på platebutikken: Warner Music varenummer 4509-91014-2 YS. Lykke til!

Skrevet

Ok, tenke bare om det gikk an å laste den ned et sted. Men vet du om den finnes..hm...hva heter det igjen?? Uten sang?? Huff, kommer rett og slett ikke på ordet.

Skrevet

Play-back kanskje. Har ikke hørt om det, men det er sikkert noen som kan mikse det for dere (platestudio - dyrt - eller noen musikere/lydmiksere). Organisten tar det sikkert på strak arm, dersom dere ber om det :-)

Skrevet

Instrumental var det jeg mente. Tror kanskje ikke organisten tar det på strak arm. Den virker litt vanskelig.

Skrevet

Hei du :-)

Den finner du på nettet vet du. Søk på Limewire du. Vi har lastet ned flere versjoner derfra. Vi skal bruke den orignale som er 5,5 min lang, men du finner flere kortere der også :-)

Tror jeg ville kjørt den på "boks" fordi den er så mektig med hele koret.

Skulle du få problemer med å laste den ned, så kan du bare maile meg og jeg kan få sendt den over til deg :-)

[email protected]

Skrevet

Hei hei!

Da skal jeg prøve på det. Jeg tar kontakt med deg hvis jeg ikke får det til:)

Skrevet

Gjør det :-)

Hvor bor du og når skal du gifte deg?

Bor du i nærheten av Hamar og skal gifte deg etter den 15 juli, må du komme i vielsen min, så får du høre hvordan den er :-)

Er overbevist om at den blir HELT RÅ :-)

Skrevet

Bor i Rogaland:) Men takk for tilbudet likevell:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...