Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Er 17 uker på vei.Etter at jeg ble gravid har jeg fått orgasme fire ganger i søvne,dette har aldri hendt før. Er dette normalt/farlig? Lurer ogå på om det er farlig/skadelig for fosteret at jeg får orgasme eller onanerer?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 hehe.. kjenner meg litt igjen.. etter eg ble gravid har eg hatt endel våte drømmer på natten.. er vel bare sånn det er det er ikke farlig å onanere og få orgasme, noen får sine beste orgasmer når di er gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå