Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hei.. Er 35 år og har nettopp begynt å sprute.... Har lenge kun fått orgasme ved klitorisstimulering, men nå har vi funnet g.punktet. Hvis kjæresten tar meg stående oppetter veggen...treffer han deilig. Jeg blir varm i hele underlivet og det renner nedover lårene. MYE! Er det flere som har det slik??? Han får det også til med å bruke to fingre der inne i en slags "hente"bevegelse. Lurer på hvor vanlig dette er???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Hei! Jeg er 31 og sprutet aldri før jeg traff min nåværende mann. Det er kjempedeilig. Spruter gjerne når jeg rir han eller når han slikker meg og fingrer meg samtidig. Tror vi er heldige vi som klarer det...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Mm, jeg spruter.. hadde en deilig opplevelse i natt der jeg ble slikket og sprutet i munnen til mannen, han svelget ikke alt -sånn at jeg fikk smake.. deilig! Utrolig opphissende!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Er litt "spennende" med jenter som spruter, har aldri gjort det selv. Er vel ikke så uvanlig, men er nok litt heldige de som får det til
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 hei jeg spruter, men ikke slike at det kommer overalt, men renner nedover, foreløpig ikke i mengder ,men nok til at det merkes, har nettopp oppdaget dette selv, kjempedeilig og min mann tenner i 100 på dette goooood ja.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå