Gå til innhold

Noen flere jenter som spruter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Er 35 år og har nettopp begynt å sprute....

Har lenge kun fått orgasme ved klitorisstimulering, men nå har vi funnet g.punktet. Hvis kjæresten tar meg stående oppetter veggen...treffer han deilig. Jeg blir varm i hele underlivet og det renner nedover lårene. MYE! Er det flere som har det slik???

Han får det også til med å bruke to fingre der inne i en slags "hente"bevegelse.

Lurer på hvor vanlig dette er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 31 og sprutet aldri før jeg traff min nåværende mann. Det er kjempedeilig. Spruter gjerne når jeg rir han eller når han slikker meg og fingrer meg samtidig.

Tror vi er heldige vi som klarer det...

Skrevet

Mm, jeg spruter.. hadde en deilig opplevelse i natt der jeg ble slikket og sprutet i munnen til mannen, han svelget ikke alt -sånn at jeg fikk smake.. deilig! Utrolig opphissende!

Skrevet

Er litt "spennende" med jenter som spruter, har aldri gjort det selv. Er vel ikke så uvanlig, men er nok litt heldige de som får det til ;)

Skrevet

hei

jeg spruter, men ikke slike at det kommer overalt, men renner nedover, foreløpig ikke i mengder ,men nok til at det merkes, har nettopp oppdaget dette selv, kjempedeilig og min mann tenner i 100 på dette

goooood ja.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...