Aga:-) Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Nå kommer snart neste baby, og jeg tenkte at denne gangen skal jeg jammen meg være litt lur og bruke slynge (eller annen bæredings..). Noen som kan tipse meg om hva som er best, hvor det kjøpes, hvor mye det koster osv? Fjummsi, jeg roper litt på deg, men det er supert hvis andre svarer også:-)
EvaS Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Hei! Se på www.tettinntil.com, der får du absolutt ALT informasjon, priser, bilder, sammenlikninger osv lykke til!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Har svart deg på skravlesida!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Orker ikke lete opp skravlesidetråden, men tenker på om ringslynge eller elastisk bæresjal hadde vert noe for deg. Orker ikke finne frem linker, men du har sikkert fått tak i en del gjennom db og tettinntil.com
Habiba Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 som anonym sier hadde sikkert elastisk sjal vært noe for deg... men du finner maaaaaasse på tettinntil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå