Gå til innhold

Noen her som har denne uroen til babyen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv tenkt på den, men tenkte å henge den på vogga istedet for på senga. Men da må vi bore hull i ene veggen på vogga for at den skal sitte.Har ikke tenkt å ha noe musikk på soverommet jeg da.

Men uroen så veldig fin ut da:;)

Skrevet

Ja, den ser utrolig fin ut! Fått liten respons på dette innlegget både her på 3.trimsemester og på skravlesiden, så jeg tok sjangsen og bestilte den. Er jo 1 dagers returett ser, så i verstefall kan jeg retunere den. Men håper, og regner med at jeg blir fornøyd! ;o).

Skal komme med tilbakemelding så fort jeg har fått den. ;o)

Skrevet

jeg har en fra Fisher Price som er lik, bare en annen modell med bamser på. har ikke fått babyen enda men har testet den en del og er veldig fornøyd

Skrevet

Da er jeg kanskje litt sen da siden du har bestilt. Vi hadde noe lignende, men ingenting funket på datteren min, hun ville bare ikke ligge i sengen sin. Så for vår del var det ikke et godt kjøp, men det vet du jo ikke før du prøver den. Selve uroen var jo fin da, med beroligende lyder og musikk.

Skrevet

Den ser veldig fin ut den du har funnet da :o)

Jeg har valgt en annen fra Fisher Price med bamser i "pilotdrakt"

http://www.babybis.no/ATButterflyDreamsMobile.htm

Jeg vet ikke heller hvordan de virker på babyen da ikke mitt lille nurk er født heller enda ... men en ting er sikkert, JEG smeltet for uroen og bare måtte ha den :o) Hehe ...

og det er koselig beroligende musikk på den så får håpe babyen liker den ... ellers er den en utrolig fin pynt på senga ihvertfall :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...