PrinsesseSjefen Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Mine har nesten ikke brukt i det hele tatt. Gikk egentlig fra puppen til tut-kopp eller vanlig kopp. Tror ikke de brukte i det hele tatt etter de ble året. Bare lurer fordi vi har på "familietur " med barnehagen i går og en gutt som nettopp har begynt fikk både melk og saft på flaske av moren på bussturen. Han blir fire senere i år. Er ikke det ganske gammelt, eller er jeg helt på jordet? Virket ikke som det var på grunn av at han var helt ny og sjenert, for han var veldig ivrig på å leke med de andre ungene. Synes jeg sjelden ser barn over to år med tåteflaske. Vet at det selvsagt ikke er min "business" hva de gjør, men bare lurte på hva som er "normalt"...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Normalt og anbefalt er at barna har sluttet med flaske før de er 1,5 år. Egentlig trenger de jo ikke å bruke tåteflaske i heletatt, med mindre de får mme.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er enig med deg og anonym
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Mine har aldri brukt flaske. Er helt greit det..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Mi jente hadde ei koseflaske om kvelden FØR tannpuss til dagen hun fylte 3. Ser ikke noe galt i det, hun koste jo seg sååå..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Den eldste gutten min hadde tåteflaske på kvelden til han var 3 år, etter han fylte 2 fikk han ikke bruke den på dagen. Hadde vært nå tror jeg nok ikke jeg ville latt han ha den så lenge, men han koste seg og har fine tenner. Synes det ser skikkelig teit ut når "store unger" bruker tåteflaske eller smukk. De ser jo ut som noen forvokste babyer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå