Gå til innhold

kan ikke noe for det,men liker ikke svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan med hånden på hjertet si at jeg ikke liker henne. hun forlanger besøk minst en gang i uka,forventer at samboern min skal slippe alt han holder på med når de har "problemer" med parabol,internett,mobil osv. hun snakker til oss som om det er hun som har født ungen min. hun har ikke problem med å si at vi er dumme(noe vi ikke er). i dåpen tok hun ungen å gikk da vi sto å tok bilder,hun kan dra ungen ut av hendene mine for hun mener hun har krav på å se og holde ungen når hun vil.

men det toppet seg litt for meg da hun begynte å mase om at bestefaren min ikke var bedt i dåpen. ingen i familien har kontakt med han( han er ikke helt god).jeg syns ikke at hun trenger åvite sånt.

får svigermor vite sånt,tar det ikke lang tid før hele bygda vet det. kjenner ikke noen som sladrer mer enn henne. kanskje kan det bli bedre når vi flytter og får henne litt på avstand

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu skukke ha noe hu sku ha sagt.... Makan. Går ikke ann å oppføre seg slik. Jeg tror jeg hadde eksplodert kraftig, jeg.... Tar av meg hatten for at du ikke har sagt noe til henne. Neste gang hun tar minsten kan du si at det er din unge og at det ikke passer deg at hun tar barnet.

Jeg ble så sinna her jeg..... aaaarg på dine vegne...

Skrevet

I alle dager???Sier ikke typen din noe til henne da???Er jo tross alt hans mor:....Ikke finn deg i det.

Skrevet

sier jeg noe til han om hans mor sier han at hun ikke er så ille og at jeg må være hyggelig mot henne. men han kan slenge dritt om henne selv

Skrevet

Nei fy! Ikke finn deg i dette. Vet hvordan det er å ha vanskelige svigerforeldre, og at det er vanskelig å si ifra. Men det må du bare. OG samboern din burde støtte deg mer. Det er alfa omega i et forhold.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har det akkurat sånn jeg og, men nå har jeg tatt til motmæle og gjør tvert i mot det hun sier..og forlanger hun at vi slipper alt i hendene bare for at hun skal ha besøk da blir ikke jeg og junior med... Når hun prøver å lage så mye kvalm for mitt liv så kan hun få smake den sure siden. Alt i alt jeg gir blanke faen i hele dama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...